کد خبر:65551
پ
ساخت-۸۲۱-مسکن-مددجویان-روستایی-سیستان-و-بلوچستان

احداث و تحویل ۸۲۱ واحد مسکونی به مدد جویان در سیستان و بلوچستان

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان، از احداث و تحویل ۸۲۱ واحد مسکونی به مدد جویان استان، خبر داد.

مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان، از احداث و تحویل ۸۲۱ واحد مسکونی به مدد جویان با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران استان، خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، مجید نجفی، مدیر تأمین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد سیستان و بلوچستان، گفت: امسال ۸۲۱ واحد مسکونی با مشارکت کمیته امداد و سپاه پاسداران استان احداث و تحویل مدد جویان شده است.

وی اظهار کرد: کارکرد مسکن علاوه بر نقش آن به عنوان سرپناه، فراهم آوردن شرایط مطلوب برای خانواده به منظور تحقق سایر فعالیت‌های خانوادگی و رفاهی است، فلذا رفع نیاز مسکن یکی از اولویت‌های کمیته امداد برای نیازمندان و مدد جویان است.

*** تکمیل و بهسازی مسکن روستایی برای ۲۵۰ خانوار

مدیر تأمین مسکن کمیته امداد استان افزود: ارائه خدمات تعمیر مسکن نیز از دیگر فعالیت‌های کمیته امداد است که در این راستا، امسال برای ۲۵۰ خانوار خدمات تکمیل و بهسازی مسکن روستایی با اعتبار ۲ میلیارد و ۶۹۰ میلیون تومان صورت گرفت.

وی ادامه داد: اصلی‌تری نیاز خانوارهای تحت حمایت در حوزه مسکن، تعمیرات و ساخت خانه است به طوری که در بسیاری از منازل با تعمیرات جزئی یا کلی مانند ساخت سرویس بهداشتی، حمام، آشپزخانه، فضای جانبه مشکل مسکن مددجویان برطرف و بستر توانمندسازی آن‌ها فراهم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری روستا، نجفی در پایان با اشاره به اجرای طرح مهاجرت از شهر به روستای محل تولد، اظهار کرد: امسال ۶ مسکن مددجویان برای بازگشت به روستا با هزینه‌کرد ۱۰۰ میلیون تومان در استان ساخته شد.

انتهای پیام///

منبع
روستا خبر
ارسال دیدگاه