کد خبر:65446
پ
۲۳_۸۹۰۴۲۳۱۰۰۵_L600
معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی برای محرومان روستایی

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی: ساخت واحد‌های مسکونی برای محرومان روستایی در کنار پروژه‌هایی از جمله آبرسانی به استان کرمانشاه‌، تونل آبی استان قم و تونل کوهرنگ انجام می‌شود. 

معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ساخت واحد‌های مسکونی برای محرومان روستایی در کنار پروژه‌هایی از جمله آبرسانی به استان کرمانشاه‌، تونل آبی استان قم و تونل کوهرنگ انجام می‌شود. 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «سردار حمید اصلانی» در حاشیه بهره‌برداری از ۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی در روستاهای شهرستان طالقان در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: این واحدها با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) طی ۳ سال آینده احداث می‌شود که جزء طرح‌های ماندگار و نیازهای اساسی در اقتصاد مقاومتی است. 

 

*** ساخت خانه‌های عالم، پایگاه‌های بسیج و … برای محرومان روستایی

 

وی اضافه کرد: ساخت این خانه‌های روستایی در کنار پروژه‌هایی از جمله آبرسانی به استان کرمانشاه‌، تونل آبی استان قم و تونل کوهرنگ انجام می‌شود. اصلانی با اشاره به پروژه‌های عظیمی که توسط قرارگاه خاتم در دست اجراست‌، اظهار داشت: محور اصلی فعالیت قرارگاه خاتم سازندگی است. وی ادامه داد: طلب ۱۲ میلیارد دلاری قرارگاه خاتم از دولت نشان دهنده بزرگی طرح‌های این قرارگاه است و شاهد این ادعا نیز مجموعه زحماتی است که توسط قرارگاه خاتم در سراسر کشور کشیده شده است. 

 

۳۰ پروژه محرومیت‌زدایی از جمله ساخت خانه‌های عالم، پایگاه‌های بسیج، ساختمان اداری سپاه طالقان، پایگاه‌های بسیج، ساخت مسجد، مرمت جاده‌، لوله‌کشی آب و احداث زمین ورزشی در روستاهای شهرستان طالقان با حضور سردار اصلانی معاون اجرایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سردار حزنی دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به بهره‌برداری رسید. 

 

یه گزارش خبرگزاری روستا،‌ شهرستان ۳۵ هزار نفری طالقان در ۹۰ کیلومتری شمال غربی کرج مرکز استان البرز قرار دارد. 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه