کد خبر:64762
پ
۱۴۳۲۵۴۹۴۶۳۸۹۴_۴۳۹۰۰-th3
فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن :

رفع تصرف از ۱٫۵ میلیون هکتار از اراضی ملی

یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، اراضی ملی به ارزش ۵۸ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال را رفع تصرف کرده است.

یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن، اراضی ملی به ارزش ۵۸ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال را رفع تصرف کرده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، سرهنگ علی عباس نژاد در دومین دوره آموزشی مدیران ستادی و فرماندهان یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن گفت: تاکنون یک میلیون و ۲۳ هزار و ۴۱۱ هکتار از اراضی ملی در ۳۲۷ شهرستان به این یگان تحویل شده تا نیروهای ما بتوانند از این اراضی به خوبی حفاظت کنند.

وی با بیان این که در این مدت یگان حفاظت اجازه نداده به ۳ هزار و ۹۷۵ مورد از اراضی دولتی تعرض شود که از این مقدار ۳ هزار و ۷۷۳ مورد رفع تعرض شده، اما به دلایلی از ۲۰۲ مورد نتوانستیم رفع تعرض کنیم که برای آن پرونده قضایی تشکیل شده است.

*** جلوگیری از تصرف ۲ هزار و ۳۲۴ هکتار از اراضی دولتی

عباس نژاد بیان کرد: در این مدت ماموران یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن موفق شدند از تصرف ۲ هزار و ۳۲۴ هکتار از اراضی دولتی جلوگیری و از ۲ هزار و ۵۷۹ هکتار از این اراضی نیز رفع تصرف کند که ارزش این اراضی ۵۸ هزار و ۱۴۶ میلیارد ریال برآورد می شود.
 به گزارش خبرگزاری روستا، فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن با اشاره به برنامه های سال ۹۷ این یگان در حفظ اراضی دولتی در سطح کشور اظهارداشت: در نظر داریم سال آینده تمام اراضی دولتی و ملی را به صورت کامل به صورت میدانی پلاک به پلاک حفاظت کنیم و ۴۰۲ فقره حکم قضایی نیز با نظر دادستان های محترم در سراسر کشور تعیین تکلیف شود.

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه