کد خبر:64705
پ
۱۴۳۷۶۷۰۹۲۲۴۰۲_borna-ghasemi-43
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

حفظ روستاها باید مورد توجه قرار بگیرد

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر حفظ روستاها: بخش کشاورزی همان حوزه‌‌ای است که نیازمند عنایت و حمایت ویژه رئیس جمهور و دولتمردان باشد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با تأکید بر حفظ روستاها اعلام کرد: بخش کشاورزی همان حوزه‌‌ای است که نیازمند عنایت و حمایت ویژه رئیس جمهور و دولتمردان باشد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی» در حضور رئیس جمهور در جمع مردم هرمزگان در ورزشگاه تختی بندرعباس، افزود: مردم هرمزگان مانند هوای گرمش، خونگرم هستند، مردمی که عاشق نظام جمهوری اسلامی ایران هستند. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خواستار توجه جدی رئیس جمهور به روستاها، مشکلات بی‌آبی و بهداشت و درمان در هرمزگان شد. وی اظهار کرد: ان‌شاءلله با کارهایی که انجام شده و خواهد شد، تحولات اساسی در جهت کاهش مشکلات خواهد شد.

 

*** حفظ روستاها در هرمزگان 

 

آیت الله نعیم آبادی با اشاره به اینکه در هرمزگان باید به نکات مهمی توجه شود، تصریح کرد: هرمزگان از استان‌های محدودی است که هنوز روستاهایش زنده و خالی نشده است و از کشاورزی‌ترین استان‌های کشورمان است. وی با تأکید بر اینکه روستاها را باید حفظ کرد، اضافه کرد: بخش کشاورزی همان حوزه‌‌ای است که نیازمند عنایت و حمایت ویژه رئیس جمهور و دولتمردان باشد. نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خاطرنشان کرد: هرمزگان از استان‌هایی است که بحران آب دارد اما نباید داشته باشد زیرا در جوار دریا قرار دارد و کنار دریا بودن و بی آبی دو مقوله‌ای است که کنار هم نمی‌خواند.

 

وی تصریح کرد: در کنار دریا باشیم و مشکل بی‌آبی داشته باشیم، به هیچ وجه خوشایند نیست و در این سفر باید تصمیم مهمی در این خصوص گرفته شود. آیت الله نعیم آبادی با بیان اینکه کنار دریا بودن و نماز خواندن برای باران جایز نیست، اضافه کرد: خداوند دریا را به عنوان موهبت الهی برای استان هرمزگان قرار داده و باید از این ظرفیت استفاده لازم را برد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، امام جمعه بندرعباس در پایان با اشاره به اینکه مشکل سوم استان هرمزگان حوزه بهداشت و درمان است، اظهار کرد: بار استان کرمان هم بر روی دوش استان هرمزگان است و باید توجه ویژه‌ای به آن شود زیرا در این بخش نیاز مهمی داریم و زیرساخت‌های فعلی کفاف استان هرمزگان را نمی‌دهد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه