کد خبر:64400
پ
۲۵۷۰۴۵۲

توسعه فعالیت‌های قرآنی در روستاها

به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در روستاها و نیز تشویق و ترغیب مردم برای حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی، خانه‌های قرآن در سطح روستاها فعال هستند.

به‌منظور توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در روستاها و نیز تشویق و ترغیب مردم برای حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی، خانه‌های قرآن در سطح روستاها فعال هستند.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «حجت‌الاسلام علی مقدمی» رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان خرم‌دره در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: با عنایت به جایگاه کلام‌الله مجید و اهمیت و نقش بی‌نظیر آموزه‌های انسان‌ساز و هدایت‌بخش قرآن کریم در هدایت اقشار مختلف جامعه اسلامی و جهت ترویج فعالیت‌های قرآنی در روستاها و نیز تشویق مردم برای حضور در عرصه فعالیت‌های قرآنی، خانه‌های قرآن در سطح روستاها فعالیت می‌کنند.

 

*** فعالیت‌های قرآنی در روستاها

 

وی با اشاره به اینکه روستای سوکهریز و قلعه حسینیه از روستاهای بزرگ شهرستان خرم‌دره هستند، تصریح کرد: در حال حاضر خانه قرآن روستایی مصباح‌النور در قلعه حسینیه و خانه قرآن روستایی نسا در روستای سوکهریز در حال فعالیت هستند. این مسئول با اشاره به مهم‌ترین فعالیت خانه قرآن نسا سوکهریز، عنوان کرد: از مهمترین کلاس‌های این خانه قرآن می‌توان به کلاس روخوانی و روان‌خوانی در مقطع سنی نونهالان با حضور۱۵ نفر از قرآن‌آموزان و کلاس آموزش روخوانی و روان‌خوانی در مقطع سنی بزرگسالان با حضور ۱۶ نفر و کلاس آموزش حفظ قرآن با حضور ۱۲ قرآن‌آموز اشاره کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا،‌ حجت‎الاسلام مقدمی با اشاره به مهم‌ترین فعالیت خانه قرآن روستایی مصباح النور قلعه حسینیه، عنوان کرد: از مهم‌ترین کلاس‌های این خانه قرآن می‌توان به کلاس روخوانی و روانخوانی در مقطع سنی بزرگسالان با حضور ۳۷ نفر از قرآن‌آموزان و کلاس آموزش تجوید با حضور ۲۵ نفر قرآن‌آموز اشاره کرد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه