کد خبر:61263
پ
۸۲۶۸۹۱۰۴-۷۱۹۱۴۳۰۵
مدیر کار و رفاه اجتماعی ایلام:

ثبت نام روستاییان و عشایر ایلام در سامانه کارا

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اعلام کرد: حداقل میزان این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر آن ۲۰ میلیارد ریال است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام در خصوص ثبت نام در سامانه کارا اعلام کرد: حداقل میزان تسهیلات ویژه اشتغال روستاییان و عشایر ایلام ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر آن ۲۰ میلیارد ریال است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، “شکراله شیرخانی” مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ایلام روز دوشنبه در گفت‌و‌گو اظهار کرد: به منظور اجرای ۲ طرح اشتغال فراگیر و اشتغال روستایی سامانه‌ای مشترک با عنوان کارا راه‌اندازی شده است که در دسترس سرمایه‌گذاران و کارآفرینان قرار خواهد گرفت.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام اظهار داشت: با راه‌اندازی سامانه ثبت نام تسهیلات مشاغل روستایی (طرح کارا) در استان ایلام یک هزار و ۳۰۰ طرح روستایی و عشایری در این سامانه جهت بهره‌مندی از تسهیلات ویژه اشتغال روستایی در استان ثبت نام کردند.

 

*** ثبت طرح‌های متقاضیان برای دریافت تسهیلات روستاییان و عشایر ایلام در سامانه کارا

 

شکراله شیرخانی اعلام کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه www.Kara.mcls.gov.ir طرح‌های خود را ثبت کنند و در کمتر از یک ماه مورد بررسی قرار گرفته و به متقاضیان سه ماه فرصت داده می‌شود تا مدارک مورد نیاز برای دریافت تسهیلات اشتغال را تکمیل کنند.

 

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی ایلام یادآور شد: حداقل میزان این تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریال و حداکثر آن ۲۰ میلیارد ریال است. شیرخانی تاکید کرد: متقاضیان هر چه سریع تر برای دریافت این تسهیلات در سامانه کارا ثبت نام کنند. استان ایلام یکی از استان‌های کشور ایران است که در باختر این کشور و در ناحیه‌ای کوهستانی و نیمه گرم قرار گرفته‌است. مرکز این استان شهر ایلام است. استان ایلام از غرب با کشور عراق، از جنوب با استان خوزستان، از شرق با استان لرستان و از شمال با استان کرمانشاه همسایه است.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، جمعیت ۵۹۰ هزار نفری استان ایلام، در۱۰ شهرستان، ۲۵ شهر و ۶۸۰ روستا ساکن هستند.

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه