کد خبر:62235
پ
۵۲۴۸۵۵۳_۴۱۹-۱-۳۰۰x214

عوارض آب برای آبرسانی به روستاها

نائیب رئیس دوم کمیسیون تلفیق مجلس: ۹۰ درصد هزینه‌ها برای آبرسانی به روستاها و ۱۰ درصد آن برای آبرسانی به عشایر هزینه خواهد شد.

نائیب رئیس دوم کمیسیون تلفیق مجلس با تاکید بر این که ۱۰۰ درصد عوارض آب برای آبرسانی به روستاها و عشایر کشور هزینه خواهد شد اعلام کرد: ۹۰ درصد این هزینه‌ها برای آبرسانی به روستاها و ۱۰ درصد آن برای آبرسانی به عشایر هزینه خواهد شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،“محمد فیضی” گفت: ۱۰۰ درصد عوارض آب برای آبرسانی به روستاها و عشایر کشور هزینه می‌شود. فیضی با بیان این مطلب ادامه داد: ۹۰ درصد این هزینه‌ها برای آبرسانی به روستاها و ۱۰ درصد آن برای آبرسانی به عشایر هزینه خواهد شد.

وی بیان داشت: با توجه به این‌ که اولویت درآمد مالیاتی دولت در سال آینده مراعات حال مردم است، کمیسیون تلفیق با تمدید قانون مالیات بر ارزش افزوده مخالفت کرد. فیضی اضافه کرد: سقف معافیت مالیاتی که از محل مالیات‌های مستقیم اخذ می‌شود ۲۴ میلیون تومان در سال تعیین شد که طبق آن کارمندان دولتی و غیردولتی که درآمد کمتر از ۲ میلیون تومان در ماه دارند مالیاتی از آن‌ها دریافت نخواهد شد.

 

 

 

*** قانون عوارض آب، برق و گاز

 

 

نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق مجلس افزود: کمیسیون تلفیق هم‌چنین عوارض آب، برق و گاز را در قانون بودجه سال آینده ثابت نگه داشت و قیمت‌ها نیز هیچ‌گونه افزایشی در سال آتی نخواهد داشت. وی عنوان کرد: منابع عمومی دولت در قانون بودجه سال آینده ۳ میلیون و ۶۸۰ هزار و ۴۹۰ میلیارد ریال برآورد شده که مقرر گردید بانک مرکزی بلافاصله بعد از وصول منابع نفتی نسبت به پرداخت ۱۴.۵ درصد شرکت ملی نفت ایران و سهم ۳ درصد مناطق کمتر توسعه یافته اقدام نماید.

  به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،نایب رئیس دوم کمیسیون تلفیق مجلس با اشاره به این که درآمد نفتی ایران در سال آینده ۱۰۱ هزار میلیارد تومان پیش‌بینی شده است، افزود: ۳۲ درصد از درآمد حاصل از صادرات نفت و گاز به صندوق توسعه ملی اختصاص خواهد یافت. وی گفت: هم‌چنین به دولت اجازه داده شد که بدهی‌های خود را به نهادهای عمومی، غیردولتی و بخش خصوصی از محل واگذاری اموال و دارایی‌های متعلق به دولت و موسسات دولتی پرداخت کند.

فیضی خاطرنشان کرد: بررسی بخش درآمد‌های دولت در طول ۳ هفته آینده ادامه خواهد یافت و بعد از اتمام آن بخش هزینه‌ها در کمیسیون تلفیق مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت

انتهای پیام///

منبع
سازمان امور عشایر ایران
ارسال دیدگاه