کد خبر:61791
پ
۵۳۰۹۵۹-۳۰۰x191

ترویج ورزش در بین روستائیان با احداث خانه ورزش

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس: خانه ورزش با هدف ترویج ورزش در بین روستائیان راه‌اندازی شده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس در حاشیه آیین گشایش این خانه گفت: خانه ورزش با هدف ترویج ورزش در بین روستائیان راه‌اندازی شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا،“داود عزیزی” افزود: این خانه ورزش محل استقرار هیات‌های ورزشی برای برگزاری مسابقات و استعدادیابی ورزشکاران است و با توجه به این که پتانسیل بسیار خوبی در این شهرستان وجود دارد می‌تواند زمینه‌ساز توسعه ورزش در روستا شود.
وی با اشاره به توسعه خانه‌های ورزش روستایی از مهم‌ترین اهداف دولت است‌، افزود: خانه‌های ورزش روستایی زمینه‌ساز شناسایی استعداد‌های ورزشی در روستا است.

 

 

 

*** ایستگاه ورزش همگانی با حضور مربیان در روستای فرخ آباد زیبا دشت

 

عزیزی گفت: این روستا میزبان مسابقات والیبال ورزشی استان البرز و چندین جشنواره ورزشی در سال جاری بوده است. وی اظهار داشت: قرار است ایستگاه ورزش همگانی با حضور مربیان در روستای فرخ آباد زیبا دشت برگزار شود. وی با بیان این که اداره ورزش و جوانان این شهرستان ۲ هکتار زمین ورزشی در روستای فرخ آباد زیبا دشت فردیس دارد، گفت: بازدید از این زمین ورزشی با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان و فرماندار فردیس انجام شد و در آینده نزدیک بر اساس نقشه‌ای که اداره ورزش و جوانان فردیس طراحی کرده توسط خیرین و سرمایه‌گذار یک مجموعه بزرگ ورزشی در این منطقه ساخته می‌شود.

وی افزود: با ساخت این مجموعه ورزشی بزرگ در روستای فرخ آباد زیبا دشت فردیس می‌توان اردوهای کشوری و استانی را برگزار کرد. 
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس گفت: افزایش سرانه‌های ورزشی یکی از اولویت‌های مهم این اداره است که برای این امر تمهیدات ویژه‌ای اندیشیده شده است.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا، وزارت ورزش و جوانان در تاریخ ۸ دی‌ماه ۱۳۸۹ و پس از ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان در مجلس هشتم تشکیل شد. این سازمان عالی‌ترین مرجع رسیدگی به مسائل مربوط به ورزش و جوانان در ایران است. مرکز فعالیت‌های قرآنی جوانان کشور، نهادی قرآنی است که زیر نظر وزارت ورزش و جوانان فعالیت می‌کند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه