کد خبر:93716
پ
رحیمی
در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر انجام شد:

بازدید مدیرکل دفتر امورتعاونی‌های سازمان امور عشایر از غرفه خبرگزاری روستا

مدیر کل دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر در حاشیه پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر از غرفه خبرگزاری روستا بازدید کرد.

مدیر کل دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر در حاشیه پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر از غرفه خبرگزاری روستا بازدید کرد.

 

*** حضور در غرفه خبرگزاری روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رحیمی، مدیر کل دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر در جریان بازدید از غرفه خبرگزاری روستا در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت:

دفتر امورتعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر وظیفه هدایت، نظارت  و حمایت بر حدود ۲۳۰ اتحادیه و شرکت تعاونی عشایری را که در ۳۰ استان کشور پراکنده‌اند به عهده دارد، همچنین  ۳۰۸ صندوق اعتبارات خرد زنان در جامعه عشایری نیز زیر نظر این دفتر در حال فعالیت هستند.

 

*** خدمات بیمه‌ای برای عشایر

 

وی در خصوص خدمات این دفتر برای عشایر کشور، گفت:

در حوزه خدمات رسانی برای عشایر، در تولید محصول و بازاریابی برای فروش محصولات آن‌ها، خدمات مورد نیاز عشایر را فراهم می‌کنیم، همچنین بر اساس تفاهم‌نامه سازمان امور عشایر و مدیرعامل صندوق بیمه محصولات کشاورزی، تعاونی‌های عشایری خدمات بیمه‌ای را به کمک صندوق بیمه محصولات کشاورزی به عشایر ارائه می‌دهند.

 

*** تقدیر از خبرگزاری روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل دفتر امور تعاونی‌ها و نظام بهره‌برداری سازمان امور عشایر در پایان با تقدیر از خبرگزاری روستا، گفت:

خبرگزاری روستا در طول فعالیت خود توانسته است خدمات ارزنده‌ای را به روستاییان و عشایر کشور دهد و با تداوم روند کاری موفق خود می‌تواند به کمک روستاییان و عشایر آمده و با انتقال اخبار و مشکلات آن‌ها، خواسته آن‌ها را به گوش مسئولان برساند.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه