کد خبر:65516
پ
۳۴۰۳۹۳۴

پرداخت تسهیلات به کشت‌های گلخانه‌ای

مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل منابع توسعه اشتغال روستایی، به کشت‌های گلخانه‌ای را از معاون توسعه روستایی خواستار شد.

مدیر عامل و رییس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل منابع توسعه اشتغال روستایی، رفع موانع و محدودیت‌های موجود و تعیین اولویت پرداخت این منابع به کشت‌های گلخانه‌ای را از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خواستار شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر، در دیدار مدیر عامل و رئیس هیأت مدیره شرکت شهرک‌های کشاورزی و سایر اعضای هیأت مدیره و معاونین شرکت با آقای دکتر رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور، چگونگی تقویت و حمایت از کشت‌های گلخانه‌ای به‌ویژه در مجتمع‌های تولیدی مورد بررسی قرار گرفت.

 

*** محدودیت منابع آبی در کشت‌های گلخانه‌ای

 

در این جلسه علی اشرف منصوری با اشاره به محدودیت منابع آبی، آینده کشاورزی کشور را هدایت کشت‌های آزاد به سمت کشت‌های متراکم و گلخانه‌ای دانست و اعلام کرد: نجات کشاورزی و بخش عمده‌ای از رفع معضل بیکاری با توسعه مجتمع و شهرک‌های گلخانه‌ای امکان‌پذیر است.

 

وی، تسهیل در پرداخت تسهیلات از محل منابع توسعه اشتغال روستایی، رفع موانع و محدودیت‌های موجود و تعیین اولویت پرداخت این منابع به کشت‌های گلخانه‌ای را از معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهور خواستار شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم رئیس جمهوری نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت کشت‌های گلخانه‌ای در افزایش بهره‌وری تولید و اشتغال و توسعه صادرات برای تخصیص منابع و کمک به توسعه مجتمع‌های گلخانه‌ای در سطح کشور اعلام آمادگی و تأکید کرد: توجه به کشاورزی مدرن جهت تأمین امنیت غذایی و افزایش بهره‌وری تولید ضروری است.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه