عکاس :
پ

دولت تدبیر و امید در توسعه زیر‌ساخت‌های روستایی (گزارش تصویری)

همایش دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیر‌ساخت‌های روستایی برگزار شد.

 

 

*** دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیر‌ساخت‌های روستایی

 

به گزارش خبرگزاری روستا،، پیش از آغاز مراسم رئیس‌جمهور از نمایشگاه دستاورد‌های دولت تدبیر و امید در توسعه زیرساخت‌های روستایی در بخش‌های نیرو، ارتباطات، نفت، راه شهرسازی و بهداشت و درمان بازدید کرد که وزیران مربوطه در این زمینه گزارش دادند.

در هفته دولت به تقاضای وزیر نیرو و موافقت رئیس‌جمهور قرار شد در بحث فعالیت‌ها و توسعه زیرساخت‌هایی که در روستا‌ها در دولت یازدهم و دوازدهم انجام شده است، این همایش برگزار شود تا خدماتی که دولت در زمینه زیر ساخت‌های روستایی داشته، اطلاع رسانی شود.

همچنین در این مراسم به شکل همزمان از چند طرح زیربنایی روستایی بهره‌برداری شد.

 

*** بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی به ۴۶ روستا

 

روحانی در آیین بهره‌برداری از راه دور چند طرح در استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت:

از روزی که مشعل گاز در زاهدان روشن شد برای مردم سیستان و بلوچستان یک روز تاریخی بود که باید این گازرسانی به سرعت در شهر‌ها و روستا‌های این استان ادامه پیدا کند.
وی ادامه داد: توسعه بندرچابهار برای استان و سیستان و بلوچستان کار بسیار عظیم و بزرگی بوده و مشارکتی که سه کشور ایران، افغانستان و هندوستان برای توسعه و بهره‌برداری از این بندر اقیانوسی بسیار مهم ما شروع شده کار عظیم مهم و دوم این استان بوده است. 
رئیس‌جمهوری افزود:

مساله راه‌آهن که امروز از چابهار به زاهدان آغاز شده و به راه‌آهن سراسری متصل خواهد شد اقدامات بسیار بزرگ و زیربنایی و مهم برای استان سیستان و بلوچستان بوده، البته از همه نیرو‌های مسلح، نیروی انتظامی، ارتش، سپاه و بسیج تشکر می‌کنیم که امنیت بسیار خوبی را در این استان برقرار کردند.
وی در ادامه دستور بهره‌برداری از طرح‌های برق‌رسانی به ۴۶ روستا، آبرسانی به ۳۵ روستا، هفت مرکز خدمات درمانی و بهداشتی و یک کیلومتر راه روستایی و دسترسی ۴۱۹ روستا به شبکه اطلاعات ملی را صادر کرد.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری همایش دستاوردهای دولت تدبیر و امید در توسعه زیر‌ساخت‌های روستایی را ملاحضه نمایید:

 

 

انتهای پیام///

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه