عکاس :
پ

نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر (گزارش تصویری/قسمت سوم)

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار شد.

 

*** چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم به ویژه جامعه شهری، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، اصناف و تجار برپا شده است.

در این نمایشگاه، هر استان ایده‌های جدید و خلاقیت‌ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه‌های دانش‌بنیان که در روستاها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام شده را به

نمایش گذاشته شده است.

 

*** ایل نمادین با شاخص‌های روستایی و چادرهای عشایری

 

در این نمایشگاه فضایی نمادین و ایل نمادین با شاخص‌های روستایی و چادرهای عشایری اقوام و اقلیم‌های مختلف ایران و نحوه زندگی آنها در نظر گرفته شده است.

بخش بین‌الملل این نمایشگاه نیز به معرفی فعالیت روستاهای کشورهای مختلف پرداخته می‌شود.

این نمایشگاه در ۱۴ سرفصل با رویکرد طرح‌ها و پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغالزا، بازاریابی و تجاری‌سازی تولیدات روستایی، سالن کسب‌و‌کارهای آینده روستا، ایل نمادین، موسسات مالی و نهادهای عمومی غیردولتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، خیرین، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، معرفی اجرای زنده بازی‌های بومی و محلی، دهکده جهانی، کودک و روستا، سالن اجرای مراسم، سفره‌خانه و چایخانه سنتی برگزاری می‌شود.

چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی، کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسرکشور با توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به وسعت ۲۶ هزار متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع فضای باز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد آماده بازدید علاقمندان است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، برگزاری این نمایشگاه از سوی مسئولان و بازدیدکنندگان مورد توجه قرار گرفت و استقبال قابل توجهی از سمت آنها از این نمایشگاه بعمل آمد.

همچنین حضور استارت‌آپ ها در این نمایشگاه بسیار مورد توجه قرار گرفت.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان‌ و عشایر را ملاحظه فرمایید:

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه