عکاس :
پ

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس ۹۸ (گزارش تصویری)

مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در تهران، هم زمان با سراسر کشور در آخرین جمعه ماه رمضان ۱۳۹۸ برگزار شد.

 

*** برگزاری مراسم روز جهانی قدس

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، در تهران که هم زمان با سراسر کشور آغاز شده است، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا در میان راهپیمایی کنندگان طنین انداز شد.

 

*** قدس ؛ پایتخت ابدی فلسطین

 

همچنین در مراسم روز جهانی قدس پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین، و مختافت با طرح معامله قرن در دست راهپیمایی کنندگان قرار دارد.

علاوه بر این عده‌ای ماسک‌هایی از ترامپ، بن سلمان نتانیاهو را بر چهره خود قرار داده‌اند.

 

*** روز قدس ؛ روز اسلام است

 

بنری در مسیر راهپیمایی قرار دارد که بر روی آن «روز قدس روز اسلام است» نوشته شده و مردم جملاتی را بر روی آن می‌نویسند که بدین صورت حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می‌کنند.

 

*** معامله قرن شکست می‌خورد

 

معاون اول رئیس‌جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس با اشاره به اینکه امام بزرگوار ما راهبرد بسیار مهمی برای مردم فلسطین ترسیم کردند، اظهار کرد:

آن راهبرد این است که مردم برای حمایت از فلسطین در صحنه باشند.

این راهبرد با این پیش فرض است که اگر در مواقعی دولت‌های مرتجع وابسته به غرب از آرمان‌های فلسطین حمایت نکردند باز هم مردم در صحنه باشند و از مردم فلسطین حمایت کنند.

همچنین در این مراسم پلاکاردهایی با مضمون فلسطین آزاد خواهد شد، قدس پایتخت ابدی فلسطین، در دست راهپیمایی کنندگان قرار دارد.

به گزارش خبرگزاری روستا، در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیرمردان و پیرزنان روزه‌دار و کودکانی که پدران و مادران‌شان را همراهی می‌کردند، قابل توجه بود.

در ادامه بخش دوم گزارش تصویری خبرگزاری روستا از برگزاری مراسم روز جهانی قدس را مشاهده می‌فرمایید:

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه