کد خبر:99034
پ
برق
معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان خبر داد

فعالیت ۴۷ اکیپ عملیاتی برق در همدان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به رفع قطعی برق ۱۰۵ روستا از فعالیت ۴۷ اکیپ عملیاتی برق در مناطق آسیب‌دیده خبر داد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به رفع قطعی برق ۱۰۵ روستا از فعالیت ۴۷ اکیپ عملیاتی برق در مناطق آسیب‌دیده خبر داد.

 

*** قطع برق ۱۳۷ روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان با اشاره به این موضوع اظهار کرد:

با شروع بارش‌ شدید برف و باران در استان همدان ۱۳۷ روستا بی‌برق شد که به تلاش شبانه‌روزی چندین اکیپ عملیاتی برق از بامداد ۱۱ فروردین ماه تاکنون؛ ۱۰۷ روستا برق‌دار شد.

 

*** ۳۰ روستا هنوز برق ندارد

 

شیرزاد جمشیدی با اشاره به فعالیت ۹۵ اکیپ عملیاتی برق در سطح استان افزود:

با ورود سریع اکیپ‌‌ها و برآوردی که از خسارت شبکه صورت گرفت نسبت به ترمیم خرابی‌های شبکه اقدام و مشکلات اکثر روستاها رفع شد.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: در حال حاضر ۳۰ روستا در سطح استان در شهرستان‌های بهار، نهاوند، ملایر، اسدآباد، کبودراهنگ و فامنین بی‌برق هستند که بیشترین آن در شهرستان بهار است.

 

*** ۴۷ اکیپ عملیاتی برق امشب روستاها را روشن می‌کنند

 

وی ادامه داد: این روستاها به دلیل عدم دسترسی مناسب به شبکه، تخریب، شکستگی و سقوط تیرها و سیلابی بودن برخی مسیرها باقی مانده‌اند که با وجود شرایط سخت تلاش می‌کنیم برق این روستاها نیز امروز تأمین شود.

جمشیدی با اشاره به آماده‌باش نیروها عنوان کرد:

امروز نیز ۴۷ اکیپ عملیاتی برق کار اصلاح و بهینه‌سازی شبکه‌ها و تیرهای خسارت دیده را بر عهده دارند.

 

*** تاکنون خسارت شبکه توزیع برق برآورد نشده است

 

وی با اشاره به برآورد خسارت‌ها افزود: به محض عادی شدن شرایط و اتمام کارهای عملیاتی و اجرایی برآورد ریالی خسارت نیز انجام می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع نیروی برق همدان در پایان با بیان این‌که در ۴۸ ساعت گذشته تمام امکانات استان اعم از پیمانکاران، تجهیزات سنگین شامل جرثقیل، بالابر، بیل مکانیکی و… بکارگیری شده است، گفت:

اعزام چندین اکیپ عملیاتی برق از شهرستان‌های تویسرکان؛ رزن و همدان به شهرستان نهاوند و بهار نیز برای کمک‌رسانی و تسریع در رفع خاموشی‌ها صورت گرفته است.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه