کد خبر:98241
پ
IMG_0286
معاون توسعه روستایی اعلام کرد

اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای بوم‌گردی و اقامتگاه‌های روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم از اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای بوم‌گردی و اقامتگاه‌های روستایی در سراسر کشور خبر داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم از اختصاص ۱۸۰۰ میلیارد تومان برای بوم‌گردی و اقامتگاه‌های روستایی در سراسر کشور خبر داد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری در همایش ملی نقش اقامتگاه‌های بوم گردی در توسعه پایدار روستایی و عشایری، امروز شنبه ۱۱ اسفندماه ۱۳۹۷، در دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران برگزار شد، با اشاره به این موضوع، اظهار کرد: 

مبلغ ریالی ۱.۵ میلیارد دلار صندوق توسعه ملی معادل ۱۸ هزار میلیارد تومان است که تاکنون ۶ هزار میلیارد تومان آن برای اشتغال روستایی هزینه شده است.

 

*** میزان اعتبار تخصیص یافته برای کار‌های بوم گردی و اقامتگاه‌های روستایی

 

محمد امید گفت: از این ۱۸ هزار میلیارد تومان معادل ۱۰ درصد آن هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان است که مختص به کار‌های بوم گردی و اقامتگاه‌های روستایی است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی در پایان خاطرنشان کرد:

هدف از برگزاری این همایش، حمایت معنوی از اقامتگاه‌های بوم گردی، هم اندیشی در بین اقامتگاه‌ها در زمینه آسیب‌ها، چالش‌ها و توسعه بوم‌گردی، تقویت و نقش توسعه بوم گردی و ترغیب آحاد مردم در استفاده از ظرفیت‌های اقامتگاه‌های بوم‌گردی است.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه