کد خبر:98100
پ
جام روستایی

تیم فوتسال شهرستان مبارکه، قهرمان جام روستایی استان اصفهان شد

تیم فوتسال روستایی بخش گرکن از شهرستان مبارکه در مسابقات فوتسال جام روستایی استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

تیم فوتسال روستایی بخش گرکن از شهرستان مبارکه در مسابقات فوتسال جام روستایی استان اصفهان به مقام قهرمانی دست یافت.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، همچنین تیم‌های بخش مرکزی شهرستان نجف آباد، بخش جرقویه علیا از شهرستان اصفهان و بخش پیربکران از شهرستان پیربکران به ترتیب به مقام‌های اول تا چهارم این رقابت‌ها دست یافتند.

 

*** نحوه برگزاری مسابقات فوتسال جام روستایی استان اصفهان

 

این مسابقات بصورت ” دو حذفی” از تاریخ ۲۹ آذرماه در کل استان اصفهان آغاز شد و تا ۲۹ بهمن ماه بطول انجامید که در آن از هر شهرستان، یک تیم روستایی به نمایندگی از کل شهرستان حضور داشت که مجموعا ۲۴ تیم در کل استان برای کسب جام قهرمانی باهم به رقابت پرداختند.

 

شایان ذکر است که در مرحله نخست این رقابت‌ها تیم‌های مناطق پنج‌گانه استان با هم مسابقه دادند؛ منطقه شمال با محوریت کاشان، منطقه شرق با محوریت اصفهان، منطقه جنوب با محوریت شهرضا، منطقه غرب با محوریت خوانسار و منطقه مرکز با محوریت تیران وکرون برگزار شد که پس از آن، دو تیم به مرحله بعد صعود کردند که نهایتا چهار تیم از شهرستان‌های مبارکه، نجف آباد، اصفهان و پیربکران به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند.

 

*** هدف از برگزاری مسابقات

 

دکتر انصاری با اعلام اینکه بازی‌های فوتسال بین دهیاری‌ها با همکاری هیات ورزش‌های بومی وروستایی در سطح استان و در چند ناحیه برگزار گشت افزود:

هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد فضای شادابی و نشاط و همدلی بین دهیاران و کارمندان دهیاری‌ها و شرکت‌های تعاونی و پرسنل بخشداری‌ها بوده وانتظار داریم به ورزش روستایی و مخصوصا ورزش‌های بومی و محلی توجه بیشتری صورت گیرد.

دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری طرح برگزاری این بازی‌ها را ارائه کرده بود و دکتر انصاری از تلاش سایر هماهنگ کنندگان ومجریان بازی‌ها مخصوصا فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها واتحادیه تعاونی‌ها، ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات تقدیر نمود.

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان در پایان ابراز امیدواری کرد که برگزاری این مسابقات در سطح استان، مقدمه‌ای برای برگزاری مسابقات تیم‌های روستایی بین استان‌های کل کشور با هماهنگی سازمان شهرداری‌ها ودهیاری‌ها باشد که البته در این زمینه استان اصفهان پیشگام خواهد بود.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه