کد خبر:97547
پ
رییس صنایع دستی
رئیس سازمان میراث‌فرهنگی و صنایع‌دستی تاکید کرد

لزوم توجه به آموزش در حوزه صنایع‌ دستی

معاون رییس جمهور گفت: باید از ظرفیت افرادی که رشته‌های منحصربفرد صنایع‌دستی را می‌شناسند برای آموزش به نسل‌های آینده استفاده کرد.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری گفت: باید از ظرفیت افرادی که رشته‌های منحصربفرد صنایع‌دستی را می‌شناسند برای آموزش به نسل‌های آینده استفاده کرد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون رییس جمهور گفت: باید از ظرفیت افرادی که رشته‌های منحصربفرد صنایع‌دستی را می‌شناسند برای آموزش به نسل‌های آینده استفاده کرد.

 

 

***تاکید بر آموزش به علاقه‌مندان و نسل‌های آینده

 

 

 مونسان در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قصرقند اظهار کرد: باید از ظرفیت افرادی که رشته‌های منحصر به فرد صنایع‌دستی را می‌شناسند برای آموزش به علاقه‌مندان و نسل‌های آینده استفاده کرد تا شاهد از بین رفتن صنایع‌ دستی کشورمان نباشیم.

معاون رئیس جمهوری  گفت: ظرفیت صنایع‌ دستی سیستان و بلوچستان بسیار متعدد و بی نظیر است به طوری که می‌توان گفت سیستان و بلوچستان جز استان‌های استراتژیک در حوزه صنایع‌ دستی بشمار می‌رود.

رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌ دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: باید بیش از گذشته از روش‌های نوین برای بازاریابی و معرفی ظرفیت‌ها و جاذبه‌های متنوع کشور استفاده کرد همچنین تمرکز بر پروژه‌های جاذب گردشگر به اندازه ایجاد اقامتگاه‌ها و هتل‌ها مهم و ضروری است.

 

 

***توسعه  گردشگری دریایی

 

 

 مونسان همچنین در بازدید از غرفه صنایع دستی چابهار، توسعه گردشگری دریایی را مورد تأکید قرار داد.

وی توسعه و ترویج صنایع‌ دستی را یکی از اولویت‌های سازمان میراث‌فرهنگی دانست و افزود: توسعه صادرات صنایع‌دستی یکی از موضوعاتی است که هنرمندان و فعالان رشته‌های مختلف باید به طور جدی به آن ورود کنند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه