کد خبر:93707
پ
روستایی
در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر انجام شد:

بازدید مشاور وزیر جهاد کشاورزی از غرفه خبرگزاری روستا

 مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر از غرفه خبرگزاری روستا بازدید کرد.

 مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر از غرفه خبرگزاری روستا بازدید کرد.

 

*** بازدید بنی‌هاشم از غرفه خبرگزاری روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، بنی‌هاشم، مشاور وزیر جهاد کشاورزی و مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در بازدید از غرفه خبرگزاری روستا با تبریک روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت:

 پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر با رویکرد متفاوت و با حضور کارآفرینان روستایی از سراسر کشور برگزار شد.

از برگزارکنندگان همایش تشکر می‌کنم و امیدوارم برگزاری این همایش بهانه‌ای باشد برای توجه بیشتر به توانمندی‌ها و ظرفیت‌های جامعه روستایی و عشایری.

 

*** نقش زنان روستایی در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستاها

 

وی افزود: زنان روستایی به عنوان نیمی از جمعیت کشور نقش مهمی در توسعه اقتصادی و اجتماعی روستاها و مناطق عشایری دارند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیرکل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری در پایان، خاطرنشان کرد:

از دیرباز زنان به عنوان عضوی از کشاورزی خانوادگی پابه‌پای سایر اعضای خانواده در فعالیت‌های مختلف اقتصادی و اجتماعی حضور داشتند و در دهه‌های اخیر این نقش پررنگ تر شده است، بنابراین لازم است تا که سیاست‌ها و برنامه‌های کلان کشور به سمت حمایت بیشتر از زنان روستایی و عشایری سوق پیدا کند تا شاهد شکوفایی و نقش موثرتر این گروه در توسعه روستاها و مناطق عشایری باشیم.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه