کد خبر:93477
پ
مهندس جعفری
در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر انجام شد:

بازدید مدیرعامل بنیاد برکت از غرفه خبرگزاری روستا

مدیرعامل بنیاد برکت با حضور در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر، خبرگزاری روستا را پل ارتباطی میان مسئولان و روستاییان دانست و تاکید کرد این خبرگزاری در آینده‌ای نه چندان دور، صدای گویای روستاییان کشور خواهد بود.

مدیرعامل بنیاد برکت با حضور در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر، خبرگزاری روستا را پل ارتباطی میان مسئولان و روستاییان دانست و تاکید کرد این خبرگزاری در آینده‌ای نه چندان دور، صدای گویای روستاییان کشور خواهد بود.

*** بازدید از غرفه خبرگزاری روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، جعفری در حاشیه پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر با حضور در غرفه خبرگزاری روستا و مصاحبه اختصاصی با خبرنگار این خبرگزاری، فرارسیدن روز ملی روستا و عشایر را تبریک و اظهار داشت:

روز ملی روستا و عشایری فرصتی است تا به مسئولیتی که در برابر روستاییان داریم، توجه بیشتری داشته باشیم تا بتوانیم با همت مضاعف، مسئولیت‌ها را به نحو احسنت انجام دهیم

روز ملی روستا و عشایر، به هموطنان عزیزی اختصاص دارد که سهم اساسی و کلیدی در اقتصاد و توسعه کشور و رفع نیازهای جامعه دارند.

 

 

 

 

*** همت مضاعف مسئولین برای توسعه روستاها

 

وی در ادامه افزود: هرچند توسعه شهرنشینی و توسعه فضاهای شهری موجب شده است؛ در بخش روستایی دچار ضعف، مشکلات و نارسایی‌هایی باشیم، اما روستاها محور اقتصاد کشور‌ هستند و روستاییان نقش کلیدی در این حوره ایفا می‌کنند.

بنابراین بر مدیران و تصمیم گیران کشور لازم است که به اهمیت روستا و روستایی و نقش روستا توجه بیشتری کنند و شاهد نقش افرینی هر چه بیشتر روستاییان عزیز در تولید ملی و اقتصاد کشور باشیم.

 

مدیرعامل بنیاد برکت در خصوص برگزاری پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر نیز گفت:

قطعا چنین روزی می‌طلبد با برگزاری چنین همایشی همه دست‌اندرکان و ذینفعان مباحث روستایی گردهم آمده و با تقریب افکار و استفاده از تجارب یکدیگر برای سال‌های آینده هم‌اندیشی کنند تا نقش مهم روستا و روستایی را در اقتصاد کشور بازآفرینی کرده و به یک نقطه قابل اتکایی برسانند.

 

 

 

 

*** توجه ویژه بنیاد برکت به روستاها

 

وی با اشاره به دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در مورد روستاها، گفت:

بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام وجه همت خود را  بسوی روستاها قرار داده  و رفع نیازهای روستاییان در مقوله‌های مختلف جزو برنامه‌های اصلی این بنیاد است.

 

*** خبرگزاری روستا ، پل ارتباطی جامعه شهری و روستایی

 

جعفری ضمن تقدیر از حضور پررنگ خبرگزاری روستا در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر، اظهار داشت:

در اولین سالگرد تاسیس خبرگزاری روستا قرار داریم. نقش و توانی که این خبرگزاری می‌تواند در جهت اطلاع رسانی و تبیین و بیان ضرورت‌ها و نیازهای روستاییان ارائه کند، بسیار حائز اهمیت بوده و این خبرگزاری خوشبختانه تاکنون توانسته است توجه برنامه‌ریزان و مدیران را معطوف به روستاییان کرده و یک پل ارتباطی میان جامعه شهری و روستایی و نهادهای سیاست‌گذار و راهبر کشور باشد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر عامل بنیاد برکت در پایان گفت:

حضور این خبرگزاری در اینکه بتواند مباحث روستا را بصورت تخصصی و حرفه‌ای بیان کند و نقش کلیدی در بهبود برنامه‌های راهبردی در حوزه روستاها باشد، بر کسی پوشیده نیست و انشاالله این خبرگزاری در آینده‌ای نه چندان دور، صدای گویای روستاییان کشور خواهد بود.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
دیدگاه کاربران ۱ دیدگاه
ارسال دیدگاه