کد خبر:93454
پ
رضوی
در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر انجام شد

بازدید معاون توسعه روستایی از غرفه خبرگزاری روستا

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در بازدید از غرفه خبرگزاری روستا در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر،بر نقش مهم این رسانه در توسعه پایدار کشور تاکید کرد.

معاون توسعه روستایی ریاست جمهوری در بازدید از غرفه خبرگزاری روستا در پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر،بر نقش مهم این رسانه در توسعه پایدار کشور تاکید کرد.

 

 

خبرگزاری روستا
معاونت توسعه روستایی در بازدید از غرفه خبرگزاری روستا

 

*** بازدید از غرفه خبرگزاری روستا

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی در مصاحبه اختصاصی با خبرگزاری روستا در حاشیه پنجمین همایش روز ملی روستا و عشایر، ضمن گرامیداشت این روز، نقش همایش مذکور را در ارتقای جایگاه روستاییان و عشایر کشور بسیار مهم ارزیابی و بر توجه همه مسئولین و رسانه‌ها به این موضوع، تاکید کرد.

 

وی با اشاره به همکاری‌ خوب بنیاد مستضعفان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی، اظهار داشت:

با کمک‌های معاون اول رئیس جمهور و با پیگیری‌های آقای سعیدی‌کیا، اعتبارات خوبی از محل صندوق کارآفرینی امید و بانک سینا جذب شد و در نتیجه این همکاری‌ها و همدلی‌ها، شاهد حضور منتخب ۲۰۰ نفر از کسانی هستیم که موفق به دریافت تسهیلات روستایی و راه اندازی واحد اشتغالزای پایدار شده‌اند و در ادامه با همت و تلاش خود موفق به تولید محصول شدند.

 

 

 

*** جشن ۵ هزار واحد اشتغالزای پایدار

 

 

رضوی، کارآفرینان روستایی شرکت کننده در این همایش را نمونه کوچکی از تولیدکنندگان موفق روستایی خواند و افزود:

تمام واحدهای تولیدی روستایی که در این همایش شرکت کرده‌اند، مختصات دقیق و کاملی از جمله محل اجرای پروژه، روستا و شهرستان محل پروژه را دارا می‌باشند و به خوبی بیانگر فعالیت و اقدامات صورت گرفته هستند.

 

وی در ادامه اضافه کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، تعداد واحدهای اشتغال روستایی تا پایان سال به ۵ هزار واحد خواهد رسید و امیدوارم در ۴۰ سالگی انقلاب جشن ۵ هزار واحد اشتغالزای پایدار را به منظور جامعه پایدار روستایی و نرخ رشد پایدار اقتصادی و کاهش نرخ بیکاری و مهاجرت برگزار کنیم.

 

 

*** خبرگزاری روستا، یادگار معاونت توسعه روستایی

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، سید ابوالفضل رضوی در بخش دیگری از اظهارات خود با قدردانی از تلاش‌های بی وقفه خبرگزاری روستا در انعکاس مشکلات جامعه روستایی وخدمات مسئولین این حوزه، خاطرنشان کرد:

امروز در همه شهرستان‌های کشور یادگار داریم و یادگار ما دوستان خوبی است که در استان‌ها داشتیم.

بیش از ۳۰۰ سفر استانی به روستاهای مختلف داشتیم. انسان‌ها سرمایه‌های نامحدودی برای من هستند و یکی از یادگارهای بنده خبرگزاری روستا است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه روستایی در پایان، تاکید کرد:

نقش خبرگزاری روستا در توسعه پایدار برای جامعه پایدار، نقش بزرگی خواهد بود و امیدوارم این خبرگزاری با قدرت هرچه بیشتر، دامنه فعالیت خود را افزایش داده و صدای رسای میلیون‌ها روستایی و عشایر کشور عزیزمان باشد.

 

محمد رجبی/۵۶۷۸۹

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
دیدگاه کاربران 1 دیدگاه
ارسال دیدگاه