کد خبر:105204
پ
رضایی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مصوبه افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد اجرای می‌شود/ حداقل حقوق بازنشستگان چقدر است؟

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرایی شدن مصوبه افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد ماه خبر داد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس از اجرایی شدن مصوبه افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق بازنشستگان از خرداد ماه خبر داد.

 

***  افزایش حقوق بازنشستگان
 

به گزارش روستا، علی رضائی در خصوص  افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی، اظهار داشت:

خوشبختانه هیات وزیران با توجه به وضعیت اقتصادی کشور و معیشت بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش ۵۷ درصدی حداقل حقوق این قشر زحمت کش موافقت کرد و این موضوع باعث می‌شود تا بخشی از مشکلات بازنشستگان کاسته شود.

 

نماینده مردم کنگاور و صحنه و هرسین در مجلس با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های نمایندگان مردم در مجلس با توجه به سیاست حمایتی که در پیش داریم رفع مشکلات معیشتی بازنشستگان است، ادامه داد:

با پیگیری‌های نمایندگان و تصمیم هیات وزیران حداقل حقوق بازنشستگان در سال جاری به مبلغ ۵ میلیون و ۵۸۰ هزار تومان افزایش پیدا می‌کند و این مصوبه از خردادماه اجرایی می‌شود.

 

*** مابه‌التفاوت ماه‌های اولیه سال نیز پرداخت می شود
 

وی با تاکید بر اینکه با توجه به افزایش قیمت اقلام اساسی و هزینه تامین مسکن افزایش حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی الزامی بود، تصریح کرد:

افزایش حقوق بازنشستگان در سایر سطوح نیز به صورت پلکانی معکوس و به نفع پایه‌های حقوق پایین تر اجرا می‌شود و مابه‌التفاوت ماه‌های اولیه سال نیز به آنها پرداخت می‌گردد.

 

به گزارش روستا، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان با بیان اینکه افزایش حقوق‌ها بخشی از فشارهای تورمی  بر بازنشستگان را کاهش می‌دهد، گفت:

باید تدابیری نیز برای افزایش حقوق‌ سایر بازنشستگان اتخاذ شود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه