کد خبر:105094
پ
اجرای-طرح-روستا-بازار-برای-ارتباط-مستقیم-تولید-و-مصرف
معاون وزیر جهاد کشاورزی

ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال

معاون وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد.

 

*** ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال

 

به گزارش روستا، اسماعیل قادری‌فر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از ایجاد ۲۲۰ روستا بازار و ۱۸۰۰ فروشگاه مصرف فعال در کشور خبر داد و گفت:

سازمان تعاون روستایی در راستای خرید محصولات کشاورزی تولیدی توسط کشاورزان با ایجاد ۲۲۰ روستا بازار فعال در حال خدمت رسانی و توزیع کالا و مایحتاج به روستاییان است.

برنامه گسترش تا ۵۲۴ روستا بازار در دستور کار سازمان مرکزی تعاون روستایی قرار دارد.

 

قادری فر افزود:

طبق آمار دریافتی طی سال گذشته مجموعا در فروشگاههای مصرف و مراکز عرضه و روستا بازارهای تحت پوشش کالاهای متعدد مصرفی و تنظیم بازاری به ارزش یکصد هزار میلیارد ریال توزیع شده است.

 

وی با اشاره به برنامه های سازمان مرکزی روستایی در ارتقاء سطح فروشگاه‌ها و مراکز عرضه محصولات کشاورزی، افزود:

تعاون روستایی بنا دارد در جهت رسیدن به اهداف و چشم اندازهای سازمان درراستای خدمات رسانی هرچه بهتر به اعضا و جامعه روستایی کشور و در جهت حمایت از تولیدکنندگان و مصرف کنندگان، با اتکا به زیر ساختهای موجود و در اختیار داشتن ۳۰ برند محصولات تولیدی شبکه به همراه استارتاپ‌ها، کارخانجات و کارگاه‌های متعدد صنایع تبدیلی و تکمیلی و مراکز خرید و نگهداری و عرضه محصولات و شبکه حمل و نقل متعلق به تعاونی‌ها به منظور تامین نیاز مصرف کنندگان با اولویت کشاورزان تحت پوشش شبکه اقدام کند.

 

معاون وزیر جهاد کشاورزی ادامه داد:

در جهت دستیابی به این هدف، ایجاد و توسعه مراکز خرید و جمع آوری محصولات کشاورزی به منظور تحقق تجارت بین شبکه ای و تامین کالاهای مورد نیاز در فروشگاه‌ها و روستابازارها بطور جدی در دستور کار این سازمان قرار دارد.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه