کد خبر:104247
پ
آتش‌سوزی
فرماندار نرماشیر

یک خانه در نرماشیر سوخت/ یک خودروی آتش‌نشانی برای ۷۲ روستا!

فرماندار نرماشیر عنوان کرد،شهرستان نرماشیر دارای ۷۲ روستا است اما فقط یک دستگاه آتش‌نشانی دارد که در مواقع حادثه خدمات‌رسانی با مشکل مواجه است. تامین خودروی آتش‌نشانی یکی از نیازهای ضروری این شهرستان در دو بخش مرکزی و روداب است.

فرماندار نرماشیر عنوان کرد، شهرستان نرماشیر دارای ۷۲ روستا است اما فقط یک دستگاه آتش‌نشانی دارد که در مواقع حادثه خدمات‌رسانی با مشکل مواجه است. تامین خودروی آتش‌نشانی یکی از نیازهای ضروری این شهرستان در دو بخش مرکزی و روداب است.

 

*** یک خانه در نرماشیر سوخت/ یک خودروی آتش‌نشانی برای ۷۲ روستا!

 

به گزارش روستا، رضا مشکی در رابطه با آتش‌سوزی اخیر در یکی از روستاهای شهرستان نرماشیر بیان کرد:

در این آتش‌سوزی وسایل منزل به طور کامل در آتش سوخت و منزل متعلق به یک خانم بی‌سرپرست بود اما خوشبختانه در این حادثه کسی آسیب ندیده است .
صبح امروز هلال احمر نرماشیر وسایل اسکان اولیه و اضطراری را برای این خانواده فراهم کرد و تحویل داد.

 

وی علت احتمالی حادثه را اتصال سیم‌های برق اعلام کرد و افزود:

کارشناسان در حال بررسی علت دقیق آتش‌سوزی و خسارات واردشده به این منزل هستند.
فرماندار نرماشیر خاطر نشان کرد: با توجه به فاصله بین روستاها بلافاصله خودروی آتش نشانی دهیاری عزیزآباد به محل حادثه اعزام شد اما به علت حجم گسترده آتش همه وسایل خانه در آتش سوخت و به ساختمان حدود ۵۰درصدخسارت واردشده است.

 

وی ضمن تاکید بر کمبود ماشین‌آلات آتش‌نشانی تصریح کرد:

شهرستان نرماشیر دارای ۷۲ روستا است و ۸۶ درصد از جمعیت ۶۰ هزار نفری آن روستایی است اما فقط یک دستگاه آتش‌نشانی دارد که در مواقع حادثه خدمات‌رسانی با مشکل مواجه است.

 

وی تآکید کرد:

تأمین خودروی آتش‌نشانی یکی از نیا زهای ضروری این شهرستان در دو بخش مرکزی و روداب است زیرا با توجه به حجم روستاها در دهستان عزیزاباد یک دستگاه خودرو جوابگو نیست؛ امیدواریم مسئولان نگاهی به این منطقه داشته باشند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه