کد خبر:101523
پ
عشایر کشور
خبرگزاری روستا گزارش می‌دهد:

پیام تبریک رییس سازمان امورعشایر ایران به مناسبت روز خبرنگار

رییس سازمان امور عشایر ایران در پیامی روز خبرنگار را فعالان این حوزه تبریک گفت.

رییس سازمان امور عشایر ایران در پیامی روز خبرنگار را فعالان این حوزه تبریک گفت.

 

*** پیام تبریک رییس سازمان امور عشایر ایران 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، متن پیام تبریک کرمعلی قندالی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۱۷ مرداد، روز نکوداشت حرمت قلم و اندیشه و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در جامعه است و این مسوولیت و رسالت مهم را اصحاب رسانه و خبرنگاران متعهد با دیدبانی و نظارت بر جامعه بر عهده گرفته اند و همچون چراغی روشنایی بخش، برای توسعه و پیشرفت کشور تلاش می کنند.

بدون تردید، امروز بخش عمده ای از موفقیت‌هایی که درسال‌های اخیر در زمینه‌های مختلف درجامعه عشایری اتفاق افتاده را مدیون تلاش‌های عزیزان خبرنگار درپیگیری مطالبات عشایر و آگاهی رسانی های دلسوزانه و به موقع آنان هستیم.

 صمیمانه دست همه خبرنگاران عزیز را برای معرفی و اعتلای هر چه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی، فرهنگی، اجتماعی و… جامعه عشایری کشورمی فشارم.

اینجانب، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه و شهید “محمود صارمی” که خون پاک خود را نثار حفظ استقلال و امنیت کشور کردند، ۱۷ مرداد “روز خبرنگار” و عید سعید غدیر خم را که سال ۹۹ مقارن با هم شده اند را به همه دست اندرکاران رسانه بویژه خبرنگارانی که در بخش کشاورزی، دام و دامداری و جامعه توانمند عشایری نقش آفرینی می کنند .

و صدای گویای تلاشگران بی ادعای عرصه تولید و تامین امنیت غذایی کشور هستند، تبریک و تهنیت می گویم و ضمن عرض “خدا قوت” از تلاش های همه عزیزان قدردانی می‌نمایم.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، پیام تبریک رییس سازمان امور عشایر ایران در پایان آورده است:

از خداوند متعال برای همه عزیزان سلامتی و بهروزی مسئلت دارم.

بدون تردید، امروز بخش عمده ای از موفقیت هایی که در سال های اخیر در زمینه‌های مختلف در جامعه عشایری اتفاق افتاده را مدیون تلاش‌های عزیزان خبرنگار در پیگیری مطالبات عشایر و آگاهی رسانی‌های دلسوزانه و به موقع آنان هستیم.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه