کد خبر:100381
پ
استعفای وزیر جهاد کشاورزی

رئیس‌جمهوری با استعفای وزیر جهاد کشاورزی موافقت کرد/ عباس کشاورز سرپرست وزارت جهاد کشاورزی شد

رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای وزیر جهاد کشاورزی با صدور حکمی، عباس کشاورز را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

رئیس‌جمهور ضمن موافقت با استعفای وزیر جهاد کشاورزی با صدور حکمی، عباس کشاورز را به عنوان سرپرست این وزارتخانه منصوب کرد.

 

*** متن نامه موافقت رئیس‌جمهوری با استعفای وزیر جهاد کشاورزی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در متن نامه حسن روحانی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی، آمده است:

نامه استعفای مورخ دوم آذرماه ۹۸ شما را دریافت کردم، به رغم میل باطنی و نیاز وزارت جهاد کشاورزی به مدیر لایقی چون شما برای تأمین امنیت غذایی، خودکفایی و رشد و توسعه کشور و حضور تأثیرگذارتان در دولت با ارائه نظرات دقیق کارشناسی و همچنین ایمان، اخلاص و تواضع کم‌نظیر، به لحاظ اصرار جنابعالی بر کناره‌گیری به علت شرایط جسمانی، صرفاً به جهت رعایت سلامت جنابعالی با استعفای‌تان موافقت می‌‌کنم.

 
در پایان این نامه آمده است:
بدینوسیله از زحمات و تلاش‌های مخلصانه شما در راه خدمت به مردم و کشاورزان عزیز سپاسگزارم و جنابعالی را به سمت «مشاور رئیس‌جمهور در امور کشاورزی و امنیت غذایی» منصوب می‌‌کنم. از خداوند بزرگ توفیق روز افزونتان را مسألت دارم.
 
 

*** متن حکم سرپرست جدید وزارت جهاد کشاورزی

 
 
بنا بر این گزارش، رئیس‌جمهور با صدور حکمی عباس کشاورز را به عنوان سرپرست وزارت جهاد کشاورزی منصوب کرد.
 
متن حکم حسن روحانی برای سرپرست این وزارتخانه به این شرح است:
 
«جناب آقای مهندس عباس کشاورز
 
بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت جهاد کشاورزی» منصوب می‌نمایم.
 
 
به گزارش خبرگزاری روستا، در پایان متن حکم انتصاب سرپرست وزارت جهادکشاورزی آمده است:
امید است با عنایات الهی، بهره‌گیری از کلیات امکانات و همکاری مجموعه کارکنان آن وزارتخانه، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید».

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه