عکاس :
پ

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر (گزارش تصویری/قسمت اول)

چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری  افتتاح شد.

 

*** چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، این نمایشگاه با هدف آشنایی مردم به ویژه جامعه شهری، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، اصناف و تجار برپا شده است.

در این نمایشگاه، هر استان ایده‌های جدید و خلاقیت‌ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه‌های دانش‌بنیان که در روستاها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام شده را به نمایش گذاشته شده است.

در این نمایشگاه فضایی نمادین و ایل نمادین با شاخص‌های روستایی و چادرهای عشایری اقوام و اقلیم‌های مختلف ایران و نحوه زندگی آنها در نظر گرفته شده است.

در بخش بین‌الملل این نمایشگاه به معرفی فعالیت روستاهای کشورهای مختلف پرداخته شده است.

این نمایشگاه در ۱۴ سرفصل با رویکرد طرح‌ها و پروژه‌های موفق تولیدی و اشتغالزا، بازاریابی و تجاری‌سازی تولیدات روستایی، سالن کسب‌و‌کارهای آینده روستا، ایل نمادین، موسسات مالی و نهادهای عمومی غیردولتی، مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، خیرین، خیریه‌ها و گروه‌های جهادی، معرفی اجرای زنده بازی‌های بومی و محلی، دهکده جهانی، کودک و روستا، سالن اجرای مراسم، سفره‌خانه و چایخانه سنتی برگزاری می‌شود.

 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر با شعار روستای ایرانی، کالای ایرانی در سال رونق تولید با مشارکت استانداری‌های سراسرکشور و توجه به اقتصاد مقاومتی در ۱۰ سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به وسعت ۲۶ هزار متر مربع و ۱۴ هزار متر مربع فضای باز از ۲۴ تا ۲۷ مرداد آماده بازدید علاقمندان است.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری عکاس خبرگزاری روستا را از این نمایشگاه ملاحظه کنید:

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه