کد خبر:105090
پ
۱۴۰۱۰۲۱۷۰۰۰۰۵۹_Test_NewPhotoFree
فرماندار ثلاث باباجانی:

۲ خانه تخریب شده بر اثر ریزش سنگ در ثلاث باباجانی نوسازی می‌شوند

فرماندار ثلاث باباجانی عنوان کرد، نوسازی دو منزل مسکونی تخریب شده در روستای کتکه بر اثر ریزش کوه، با پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض انجام می‌شود.

فرماندار ثلاث باباجانی عنوان کرد، نوسازی دو منزل مسکونی تخریب شده در روستای کتکه بر اثر ریزش کوه، با پرداخت تسهیلات و کمک بلاعوض انجام می‌شود.

 

*** ۲ خانه تخریب شده بر اثر ریزش سنگ در ثلاث باباجانی نوسازی می‌شوند

 

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، روز دوشنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه به علت ریزش سنگ در منطقه دولی دره شهرستان ثلاث باباجانی راه مواصلاتی چند روستا مسدود و دو واحد مسکونی واقع در روستای کتکه هم خسارت مالی دیدند.

ماشین آلات راهداری راه‌های دسترسی را بازگشایی کرده که از سوی مسؤولان شهرستان نیز، پیگیری‌های لازم در خصوص رفع مشکلات به وجود آمده برای این دو منزل و زیرساخت‌های منطقه به عمل آمد.

 

فرامرز باوند‌پور فرماندار ثلاث باباجانی طی بازدیدی که از این منطقه داشت، گفت:

با پیگیری‌های انجام شده مقرر شد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ۱۰۰ میلیون تومان کمک بلاعوض به دو منزل مسکونی (هرکدام ۵۰ میلیون تومان) که در اثر این حادثه آسیب دیده‌اند، پرداخت کند.

همچنین مقرر شده برای هر کدام از این منازل نیز مبلغ ۲۰۰ میلیون تسهیلات (هر منزل ۱۰۰ میلیون تومان) پرداخت شود؛ این عزیزان از امروز با مراجعه به بنیاد مسکن و تشکیل پرونده ساختمانی می‌توانند از این تسهیلات و کمک‌های بلاعوض بهره‌مند شوند.

 

فرماندار ثلاث باباجانی در خصوص خسارت وارد شده به وسایل منازل هم، اظهار کرد:

صورتجلسه‌ای در این راستا تنظیم و به ستاد بحران استانداری ارجاع شده و ان‌شاءالله از طریق ستاد بحران استانداری نیز کمک‌های لازم به این عزیزان در سنوات آتی انجام خواهد شد.

 

وی در پایان از پاکسازی جاده ارتباطی روستاهای دول‌دره تا ورودی روستای بستان‌آباد خبر داد و عنوان کرد:

پیگیری‌ها و رایزنی‌های لازم در خصوص تهیه فوری باکس جهت بازسازی پل بستان‌آباد که در سیل اخیر تخریب شده در دستور کار قرار گرفته است.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه