کد خبر:105058
پ
۵۶۹۰۳۹۲
روستا گزارش می دهد:

آبِ آبشیرین کن خلیج فارس به رضوان رسید

رئیس کمیسیون امور پیشمرگه در پارلمان اقلیم کردستان عراق از تخلیه ۳۶۰ روستا در شهر دهوک اقلیم کردستان عراق در پی حملات و بمباران های ترکیه خبر داد.

مردم رضوان بخش فین با حمایت ویژه استاندار هرمزگان و تلاش مجموعه آبفا در آستانه عید سعید فطر از آبِ خط انتقال آبشیرینکن خلیج فارس بهره مند شدند.

 

*** آبِ آبشیرین کن خلیج فارس به رضوان رسید

 

به گزارش روستا، عبدالحمید حمزه پور مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در مراسم بهره‌برداری از این پروژه با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در اجرای طرح های آبرسانی و تسریع در بهره برداری از آنها مصمم است، افزود:

تامین آب مناطق روستایی به عنوان یک اولویت در دستور کار آبفاست و با تاکید استاندار هرمزگان که یک روز هم در بهره برداری پروژه های آبرسانی نباید تعلل کرد، خط انتقال آب رضوان از آبشیرینکن خلیج فارس روز جمعه به محض اتمام عملیات وارد مدار بهره برداری شد و در اولین روز هفته با حضور مقام عالی دولت، مردم این روستا از نعمت آب شرب پایدار بهره مند شدند.

 

وی ادامه داد:

روستای رضوان پس از ریزش یکی از چاه ها در زلزله دیماه سال گذشته با مشکل کم آبی مواجه شد و در آستانه سال جدید به اوج خود رسید که خوشبختانه با اقدامات جهادی استاندار و تزریق اعتبار ویژه سفر رئیس جمهور به هرمزگان این مشکل برطرف و مردم رضوان در کوتاه ترین زمان ممکن به آب پایدار دست یافتند.

 

مدیرعامل آبفا با تشریح جزئیات این پروژه افزود:

برای انتقال آب به رضوان ۸ کیلومتر خط انتقال با اقدامات شبانه روزی مجموعه آبفا با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال ایجاد شد که جمعیتی بالغ بر ۷ هزار نفر از این پروژه بهره مند شدند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه