کد خبر:105000
پ
خدابخشی
نماینده مردم الیگودرز در مجلس

تکمیل و شروع عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی در۳۵ روستای الیگودرز

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از تکمیل و شروع عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی در۳۵ روستای الیگودرز خبر داد.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس از تکمیل و شروع عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی در۳۵ روستای الیگودرز خبر داد.

 

*** تکمیل و شروع عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی در۳۵ روستای الیگودرز

 

به گزارش روستا، محمد خدابخشی با اشاره به دیدار خود با وزیر نیرو به منظور رفع مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان الیگودرز، اظهار کرد:

در این دیدار بهسازی آبگیر آب شرب شهری کمندان به منظور ارتقاء کمی و کیفی و شروع عملیات اجرایی احداث مخزن ۵۰۰۰ مترمکعبی به منظور افزایش ظرفیت ذخیره آب شرب شهر مطرح شد.

همچنین در این جلسه شروع عملیات بازسازی تصفیه خانه آب شرب الیگودرز و آماده به کار شدن تعداد ۱۲ حلقه چاه به منظور استفاده در شرایط کمبود آب اضطراری در حوزه شهری عنوان شد.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به لیست پروژه‌های بخش روستایی در سال ۱۴۰۱ در دیدار با وزیر نیرو نیز اشاره کرد و گفت:

شروع وتکمیل عملیات اجرایی ۹ پروژه آبرسانی به منظور تامین آب شرب تعداد ۳۵ روستا با جمعیت ۱۳ هزار و ۵۲۷ نفر، با حفر و تجهیز چاه، اجرا خط انتقال و نیرو رسانی، احداث مخزن و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب از مواردی بود که در این دیدار عنوان شد.

تجهیز چاه کان سرخ و آبرسانی به روستاهای هدف، تکمیل پروژه قمرود که شامل ۲۰ روستا است جزو پروژه‌های روستایی است که در دیدار با وزیر نیرو مطرح شد.

تکمیل پروژه آب رسانی به روستاهای تنگ کوره و قبر مراد، تکمیل و اجرای شبکه توزیع روستایی کیش گله بید جزو این پروژه‌ها است.

 

وی با بیان اینکه شروع پروژه اجرای خط انتقال و شبکه آبرسانی روستاهای سران و قادیان چال امامزاده داود‌ را هم در دستور کار داریم، عنوان کرد:

اجرای آبرسانی به روستای رکن آباد، اجرای آبرسانی به روستای ده سرلکان همچنین تکمیل پروژه آبرسانی به زندان جدید الیگودرز جزو پروژه‌ها است.

 

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی به تکمیل پروژه آبرسانی به شهر شاپورآباد و روستاهای خان آباد، برم و حسن آباد اشاره کرد و گفت:

در این جلسه وزیر نیرو به مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور دستور داد تا نسبت به تامین اعتبار و اجرای پروژه های آب روستایی و رفع تنش آبی شهرستان اقدام کند.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه