کد خبر:104846
پ
۱۶۹۵۱۲۶۸۷
رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان:

۶ هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم اعزام شدند

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اعزام ۶ هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم خبر داد.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان از اعزام ۶ هزار جهادگر استان سمنان به مناطق محروم خبر داد.

 

*** اعزام جهادگر استان سمنان به مناطق محروم

 

به گزارش روستا، مهدی کاشفی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان با اشاره به برگزاری ۲۹ مرحله از رزمایش مواسات و کمک مومنانه در استان نیز اظهار داشت:

در این رزمایش نیز بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان کالا و خدمات در بین نیازمندان استان توزیع شده است همچنین در بحث رزمایش بهار خدمت در عید نوروز امسال نیز ۶۵۰ گروه جهادی متشکل از شش هزار جهادگر به نقاط مختلف استان اعزام و کار خدمت رسانی به نیازمندان را انجام داده‌اند.

 

وی با بیان اینکه اصلی‌ترین هدف گروه‌های جهادی محرومیت زدایی است، تاکید کرد:

در بحث زلزله کرمانشاه ۲۶ روستا برای بازسازی به استان سمنان واگذار شد که با همت گروه‌های جهادی همه این روستاها کار بازسازی آنها با موفقیت انجام شد.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان سمنان در ادامه افزود:

در کرمانشاه با تلاش جهادگران استان کار بازسازی ۷۰ منزل، ساخت ۱۶ واحد و تحویل ۲۵۰ کانکس به مردم زلزله نیز انجام شد. مهدی کاشفی با بیان اینکه در جریان سیل پلدختر در استان لرستان نیز گروه‌های جهادی استان ورود بسیار موفقی داشته‌اند اظهار داشت: در همین زمان ۱۵۰ گروه جهادی از استان سمنان به مناطق سیل زده اعزام شده و ۵۰ سری کامل لوازم منزل در بین مردم آسیب دیده توزیع شد.

 

کاشفی با بیان اینکه پس از آن در روستای چم مهر لرستان نیز ۹۰ گروه جهادی از استان حاضر بوده که کار ساخت ۶۴ واحد مسکونی و بازسازی ۲۰۰ منزل توسط گروه‌های جهادی انجام شد، تاکید داشت:

در جریان زلزله سی سخت هشت تریلی کمک از استان به منطقه اعزام و کار ساخت ۱۲ منزل مسکونی توسط گروه‌های جهادی استان سمنان انجام شد همچنین در جریان سیل جنوب دامغان نیز ۸۰ نفر از جهادگران استان اولین گروه‌های خدمت رسانی بودند که با حضور به موقع در روستا کار امداد رسانی به مردم را انجام داده‌اند.

 

وی با اشاره به راه اندازی ۶۲ کارگاه تولید ماسک، تاکید داشت:

حضور ۱۰۵ گروه جهادی طلاب برای تغسیل و تدفین اموات کرونایی و تشکیل هشت مرکز واکسیناسیون در هشت شهرستان استان تنها بخش‌هایی از خدمات گروه‌های جهادی در این دوران بود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه