کد خبر:104181
پ
۳۷۸۲۹۹۷
نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس

اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تاکید کرد، اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تاکید کرد، اعضای شورای روستا باید تمام وقت در روستا حضور داشته باشند.

 

*** حضور اعضای شورای روستا در محل زندگی

 

به گزارش روستا به نقل از مهر، محمد سبزی ظهر شنبه در دیدار با اهالی روستای لالائین گفت:

بخش عمده خدمات نظام به دست شوراهاست لذا شوراها در تمام روستاها و شهرها باید به صورت تمام وقت در خدمت مردم در حوزه انتخاب خود باشند.

 

وی افزود:

ما هر نعمت و وظیفه‌ای را که بر عهده می‌گیریم به تبع آن تکالیفی بر عهده ماست و اعضای شوراهای شهر و روستا باید در محل انتخاب شده ساکن باشند و قابل قبول نیست کسی که شورای یک روستا و شهری است در آن شهر سکونت نداشته باشد. شورای روستایی که اتوبوسی آدم آورده که عضو شورا شود اما ساکن تهران و شهرهای دیگر است نبودنشان در شورا بهتر از بودنشان است، چرا که این ظلم به اهالی روستا است.

 

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس تصریح کرد:

متأسفانه بخش اعظم جاده‌های روستایی ساوه و زرندیه فاقد آسفالت و محروم از خدمات آب، برق و گاز هستند اگرچه هزینه‌های سنگین توسعه افزایش یافته که دولت‌ها توانایی پرداخت به شکل مطلوب را ندارند اما برای حل مشکلات شبانه روز تلاش می‌کنم و از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنم.

 

سبزی گفت:

از روزی که نماینده شده‌ام مشکل اینترنت ۴۰ روستا حل شده و امیدواریم ۳۵ روستای باقی مانده تا کمتر از یکسال آینده از اینترنت بهره‌مند شوند.

 

به گزارش روستا، نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در پایان، افزود:

پل هفت دهنه با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان هزینه طی ۲ سال در ماشین سازی اراک ساخته شده و در حال نصب است و جاده الوسجرد به محمود آباد نیز به زودی به‌سازی می‌شود.

 

 

انتهای پیام///

ارسال دیدگاه