کد خبر:100250
پ
کاوه معراجی
معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی

پیش‌بینی تسهیلات ارزان قیمت برای بهبود معیشت روستائیان

معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی از پیش‌بینی تسهیلات ارزان قیمت برای بهبود معیشت روستائیان خبر داد.

معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی از پیش‌بینی تسهیلات ارزان قیمت برای بهبود معیشت روستائیان خبر داد.

 

*** پیش‌بینی تسهیلات ارزان قیمت برای بهبود معیشت روستائیان

 

به گزارش خبرگزاری روستا، کاوه معراجی در گفتگو با برنامه‌ای رادیویی با اشاره به خدمات زیربنایی ارائه شده به روستائیان اظهار کرد:

در حال حاضر اکثر مناطق روستایی از جاده‌های مناسب، آب، مخابرات، دسترسی به خدمات اینترنتی، خانه بهداشت، مدرسه و سایر خدمات مشابه برخوردارند.

معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی افزود: اقدامات خوبی در دولت تدبیر و امید برای توسعه اشتغال و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت روستائیان شروع شده است.

وی در رابطه با موانع بر سر راه توسعه روستاها گفت:

ما زمانی که فعالیت در روستاها را آغاز کردیم با مشکل بزرگ نبود امکانات و خدمات زیربنایی مواجه بودیم و امکان توسعه فعالیت های تولیدی و اشتغالزا در روستاها را موازی با سطح کشور را نداشتیم. از این رو به سرعت شروع به خدمات رسانی کردیم و حتی در سالهای اول کار به جای توسعه روستایی، به دنبال اجرای برنامه های عمران روستایی بودیم.

 

*** طرح‌های مرتبط با بهبود شرایط اقتصادی روستائیان

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی در پایان اظهار کرد:

همزمان با اجرای طرح‌های مرتبط با بهبود شرایط اقتصادی روستائیان، با پیش بینی منابع خوب و تسهیلات ارزان قیمت به دنبال بهبود وضعیت اقتصادی روستائیان بودیم که خوشبختانه با حضور نهادهای حاکمیتی به ویژه نهادهای غیردولتی و بنیاد برکت و بنیاد مستضعفان شرایط را بهتر کردیم.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه