خبرنگار :
پ
کارآفرین برتر ملی کشور در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری روستا عنوان کرد

توانمندی‌های روستاییان و عشایر، یاری‌رسان اقتصاد کشور+فیلم

کارآفرین برتر ملی کشور، توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور را یاری‌رسان اقتصاد کشور عنوان کرد.

 

*** توانمندی‌های روستاییان و عشایر، یاری‌رسان اقتصاد کشور

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رضا سواری در حاشیه چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور و در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری روستا در خصوص اهمیت این نمایشگاه و نقش آن در اشتغالزایی کشور، اظهار داشت:

شرکت کیوان مرغ پر طلایی در زمینه مرغ گوشتی، مرغ مادر، کارخانه جوجه‌کشی، خوراک دام و طیور و در بخش کشاورزی، تولید انواع میوه و در زمینه گلخانه نیز در پرورش گل شاخه بریده رز هلندی فعالیت دارد که در این راستا برای ۹۲۳ خانواده اشتغال ایجاد کرده‌ایم.
با توجه به اینکه این نمایشگاه به عنوان نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر نامگذاری شده است ما نیز در این نمایشگاه حضور پیدا کرده‌ایم تا توانمندی‌های خاص خود را به نمایش بگذاریم و همچنین بتوانیم برای کشور، علی‌الخصوص اقتصاد جامعه مفید واقع شویم.

 

رضا سواری

 

*** باید غرفه‌های بزرگ‌تری در اختیار روستاییان قرار داده شود


مدیرعامل شرکت تولید مرغ کیوان مرغ پرطلای مهاباد در ادامه، اظهار داشت:

اگر این نمایشگاه در سطح بزرگتری برگزار شود و غرفه‌های بزرگ‌تری در اختیار روستاییان قرار داده شود، روستاییان و عشایر کشور می‌توانند به صورت بهتری توانمندی‌های خود را در معرض عموم به نمایش بگذارند.
همچنین لزوم مدیریت صحیح‌تر نسبت به موسیقی‌های محلی اجرا شده در سطح نمایشگاه نیز احساس می‌شود.

 

ارائه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور


کارآفرین برتر ملی کشور و مدیرعامل شرکت تولید مرغ کیوان مرغ پرطلای مهاباد در پایان اظهار داشت:

برپایی چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر در سال ۹۸ از نظر زمانی کمی دیر به تولیدکنندگان اعلام و ابلاغ شد و تولیدکنندگان نتوانستند به صورت کامل توانمندی‌های خود را در این نمایشگاه به نمایش بگذارند.

 

*** چهارمین نمایشگاه توانمندی‌های روستاییان و عشایر کشور

 

به گزارش خبرگزاری روستا، چهارمین نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر کشور با هدف آشنایی مردم به ویژه جامعه شهری، تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، سرمایه‌گذاران، اصناف و تجار برپا شده است.

در این نمایشگاه، استان‌های مختلف کشور ایده‌های جدید و خلاقیت‌ها، توسعه فناوری‌های نوین و پروژه‌های دانش‌بنیان که در روستاها در جهت توسعه پایدار روستایی انجام گرفته را به نمایش گذاشته‌اند.

در این نمایشگاه فضایی نمادین و ایل نمادین با شاخص‌های روستایی و چادرهای عشایری اقوام و اقلیم‌های مختلف ایران و نحوه زندگی آنها در نظر گرفته شده است.

 

در ادامه می‌توانید گزارش تصویری این گفتگو را ملاحظه فرمایید:

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
دریافت ویدیو
ارسال دیدگاه