کد خبر:99378
پ
صندوق بیمه کشاورزی
روابط عمومی و بين الملل صندوق بيمه كشاورزی خبر داد

پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران

روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی  از پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران از آغاز سال تاکنون خبر داد.

روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی  از پرداخت ۲۰۰ میلیارد ریال خسارت به بیمه‌گذاران از آغاز سال تاکنون خبر داد.

 

*** پرداخت کامل بخشی از خسارات بیمه‌گذاران کشاورزی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، روابط عمومی و بین‌الملل صندوق بیمه کشاورزی با اعلام این خبر اظهار کرد:
در پی رخداد سیل گسترده فروردین ماه ۹۸، در گستره وسیعی از کشور، صندوق بیمه کشاورزی بخشی از خسارات مناطق سیل زده را به طور کامل پرداخت کرده است و به محض دریافت و تأئید سایر گزارش‌ها، خسارات پرداخت می‌شود و این روند تا تکمیل ارزیابی همه مزارع خسارت دیده ادامه خواهد داشت.

بر اساس گزارش روابط عمومی و بین الملل صندوق بیمه کشاورزی، خسارات بیمه‌گذاران برخی ازمناطق آسیب‌دیده همچون آق قلا، گمیشان دراستان گلستان و استان های لرستان، مازندران و خوزستان پرداخت شده و مابقی نیز در حال تکمیل فرآیند ارزیابی خسارات و در روند پرداخت غرامات قرار دارند.

 

*** ضرورت صدور بیمه‌نامه کشاورزی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، در ادامه این گزارش آمده است، به منظور حصول دقت و سرعت بیشتر، فن‌آوری‌های ماهواره‌ای سنجش از دور (Remote Sensing) RS و سامانه اطلاعات جغرافیایی (GIS) دانش بنیان در ارزیابی خسارات اخیر به کار گرفته شده است.

همچنین از عموم کشاورزان دعوت شده است، تا در طی سال نسبت به تهیه بیمه‌نامه کشاورزی، از نزدیک‌ترین شعبه بانک کشاورزی یا دفاتر خدمات بیمه کشاورزی، اقدام نمایند تا در هنگام رخداد خسارت‌هایی همچون سیل، طوفان، سرما و یخبندان، زلزله و بیماری‌های دام، طیور و آبزیان، امکان دریافت غرامت را از طریق سازوکار آسان بیمه کشاورزی، داشته باشند.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه