کد خبر:98739
پ
شیلات
رﺋیس سازمان شیلات ایران عنوان کرد

تکثیر طبیعی ماهی سفید / پیگیری مشکلات جامعه صیادی

رﺋیس سازمان شیلات ایران حرکت جامعه صیادی را در ایجاد شیل و استخر تکثیر طبیعی ماهی سفید دریای خزر برای بازسازی ذخایر آبزیان مهم دانست.

رﺋیس سازمان شیلات ایران حرکت جامعه صیادی را در ایجاد شیل و استخر تکثیر طبیعی ماهی سفید دریای خزر برای بازسازی ذخایر آبزیان مهم دانست.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، رﺋیس سازمان شیلات ایران در دومین روز از سفر خود به استان مازندران  تلاش و کوشش جامعه صیادی را در تامین پروتئین مورد نیاز جامعه، ستود.

 

*** اهمیت تکثیر طبیعی ماهی سفید در بازسازی ذخایر آبزیان

 

وی جامعه صیادی را همکار سازمانی شیلات و حرکت جامعه صیادی را در ایجاد شیل و استخر تکثیر طبیعی ماهی سفید دریای خزر برای بازسازی ذخایر آبزیان مهم دانست و حمایت شیلات را از این حرکت آگاهانه و دوراندیش جامعه صیادی اعلام کرد.

معاون وزیر جهاد کشاورزی افزود: امروز شاهد ایجاد واحدهایی در جایگاه‌های پره با اهداف دومنظوره صید و صیادی و تفریحی – توریستی  در استان مازندران هستیم که می‌تواند در ایجاد درآمد برای صیادان در فصل غیرصید بسیار موثر باشد.

 

*** پیگیری مشکلات جامعه صیادی

 

خون‌میرزایی درپاسخ به درخواست جامعه صیادی برای حل مشکلات کاهش نرم بیمه سختی کار تصریح کرد:

تلاش داریم تا از طریق مراجع ذیربط مشکلات به‌حق جامعه صیادی پیگیری و مرتفع کنیم و این از اولویت‌های کاری ماست.

البته تشکل‌های صیادی هم باید از طریق تعامل با دست اندرکاران و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و ارائه مستندات و مدارک پیگیر مشکلاتشان باشند.

 

به گزارش خبر گزاری روستا، رﺋیس سازمان شیلات ایران در پایان از ایجاد شیل و استخر تکثیر طبیعی ماهی سفید در مجاورت جایگاه شرکت تعاونی صیادی پره اسلامی بازدید و لاروهای تکثیرطبیعی که حاصل تلاش مشترک شیلات و جامعه صیادی رامشاهده کرد.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه