کد خبر:97907
پ
تور رسانه ای
توسط معاون توسعه روستایی؛

نخستین تور رسانه‌ای در قزوین برگزار شد

نخستین تور رسانه‌ای در قزوین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با هدف بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی با همکاری استانداری قزوین برگزار شد.

نخستین تور رسانه‌ای در قزوین در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی با هدف بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی با همکاری استانداری قزوین برگزار شد.

 

*** نخستین تور رسانه‌ای در قزوین برای پوشش دستاورد‌های دولت

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نخستین تور رسانه‌ای در قزوین برای پوشش دستاورد‌های دولت در آستانه چهل سالگی انقلاب و بازدید از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی به همت معاون توسعه روستایی و امور مناطق کشور و همکاری استانداری قزوین در این استان برگزار شد.

در نخستین تور رسانه‌ای در قزوین ، خبرنگاران از ۱۰ طرح صنعتی، گردشگری، کشاورزی و تولیدی که با دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی در روستا‌های استان قزوین ایجاد و به بهره برداری رسیده و یا در مراحل توسعه و تکمیل قرار دارند، بازدید کردند.

گفتنی است؛ دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری قزوین در گزارشی اعلام کرده «تاکنون از محل طرح اشتغال روستایی مبلغ ١۴۶ میلیارد و ٢٧٠ میلیون تومان بابت ۶۶٧ طرح با اشتغال ٢ هزار و ٩٧٢ نفر پرداخت شده است.

این پرداختی بیش از ١۵۶ درصد اعتبار ابلاغی می‌باشد که استان قزوین با اجرای طرح اشتغالزایی رتبه چهارم اشتغال کشوری را کسب کرده است.»

 

*** ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها

 

به گزارش خبرگزاری روستا، همچنین دولت دوازدهم با هدف ایجاد اشتغال پایدار در روستا‌ها با برداشت یک و نیم میلیارد دلار از صندوق ذخیره ملی و کارسازی یک سوم آن حدود ۶ هزار میلیارد تومان اختصاص ۴۰ درصد به بخش کشاورزی و مابقی به حوزه صنعت و گردشگری، ۱۷۰ هزار فرصت شغلی در روستا‌ها و مناطق محروم ایجاد کرده است.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه