کد خبر:97353
پ
قزوین
مدیر کل امور روستایی قزوین خبر داد :

قرار گرفتن مدارس روستایی در حاشیه راه‌ها

جلسه هماهنگی ارتقاء فرهنگ ترافیک در مدارس روستایی استان قزوین به ریاست مدیر کل امور روستایی و با حضور پلیس راهور استان، برگزار شد.

جلسه هماهنگی ارتقاء فرهنگ ترافیک در مدارس روستایی استان قزوین به ریاست مدیر کل امور روستایی و با حضور پلیس راهور استان، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری روستا، جلسه هماهنگی ارتقاء فرهنگ ترافیک در مدارس روستایی استان قزوین به ریاست نجفی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری و با حضور نمایندگان پلیس راهور استان، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

 

***بخش عمده ای از مدارس روستایی در حاشیه راهها قرار گرفته اند

 
 

نجفی با اعلام این خبر افزود: بخش عمده ای از مدارس روستایی در حاشیه راهها قرار گرفته اند و این موضوع احتمال آسیب پذیری و وقوع سوانح رانندگی و خطرات برای دانش آموزان را افزایش داده است البته در سالهای گذشته اقداماتی در جهت کاهش خطرات صورت گرفته اما به دلیل عدم هماهنگی بین دستگاههای متولی، نتایج مورد انتظار محقق نشده است.

مدیرکل امور روستایی و شوراها در ادامه گفت: براساس هماهنگی صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش، اداره کل راهداری و حمل و تقل جاده ای و فرماندهی پلیس راهور استان و مشارکت دهیاریها، دوره های آموزشی فرهنگ ترافیک در مدارس اجرا خواهد شد.

همچنین با عنایت به زمان تهیه پیش نویس بودجه سال ۹۸ دهیاریها در دی ماه، مقرر شد دهیاریها اعتبار لازم در بودجه سال ۹۸ جهت بهبود حمل و نقل را پیش بینی نمایند.

 در انتهای جلسه پیش نویس دستورالعمل اجرایی ارتقاء فرهنگ ترافیک و ایمنی در مدارس روستایی استان قزوین برای اعلام نقطه نظرات و پیشنهادات به اعضا ارائه گردید.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه