کد خبر:96815
پ
دانش‌آموزان
خبرنگار خبرگزاری روستا از مجلس:

ایاب و ذهاب دانش‌آموزان روستا‌های فاقد مدرسه رایگان شد

نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند تا وسیله ایاب و ذهاب رایگان را برای دانش‌آموزان تا نزدیک‌ترین محل آموزشی تامین کند.

نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش را مکلف کردند تا وسیله ایاب و ذهاب رایگان را برای دانش‌آموزان تا نزدیک‌ترین محل آموزشی تامین کند.

 

*** ایاب و ذهاب رایگان برای دانش‌آموزان روستاهای فاقد مدرسه

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری روستا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز در جریان بررسی گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص طرح یک فوریتی تنظیم برخی از مقررات مالی، اداری و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با ماده ۶ این طرح، با ۱۵۹ رأی موافق، ۱۳ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۶ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده ۶ این طرح آمده است که در روستاها و مناطقی که امکان ارائه خدمات آموزشی وجود ندارد وزارت آموزش و پرورش مکلف است وسیله ایاب و ذهاب را تا نزدیک‌ترین محل آموزشی مربوطه به صورت رایگان تامین کند.

همچنین نمایندگان با ارجاع ماده ۷ طرح مذکور به کمیسیون بودجه جهت بررسی بیشتر با ۱۴۴ رأی موافق، ۲۱ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۲۳۱ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

 

*** تغییر رسته افراد دارای مدرک کارشناسی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، علاوه بر رایگان شدن ایاب و ذهاب دانش‌آموزان در این ماده آمده است وزارت آموزش و پرورش مکلف است نسبت به تغییر رسته افراد دارای مدرک کارشناسی و بالاتر از خدماتی به آموزشی اقدام کند.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه