کد خبر:95033
پ
—-بنیاد مستضعفان
معاون فنی مهندسی بنیاد علوی خبر داد

احداث ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم‌ توسط بنیاد مستضعفان

معاون فنی مهندسی بنیاد علوی به منظور توسعه امکانات ورزشی در روستاهای محروم از احداث ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و و وزارت ورزش و جوانان خبر داد. 

معاون فنی مهندسی بنیاد علوی به منظور توسعه امکانات ورزشی در روستاهای محروم از احداث ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم با مشارکت بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی و و وزارت ورزش و جوانان خبر داد. 

 

*** توسعه شاخصه‌های سلامت از اهداف بنیاد مستضعفان

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون فنی مهندسی بنیاد علوی، اظهار داشت:

توجه عمیق به توسعه شاخصه‌های سلامت، تندرستی و ارتقاء ورزش همگانی برای آحاد محروم جامعه از جمله اهداف بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است که بر اساس آن، در سال‌های گذشته اقدامات ارزشمندی توسط بنیاد علوی در خصوص توسعه فضاهای ورزشی در مناطق محروم صورت پذیرفته است.

 

*** اقدامات بنیاد علوی در راستای گسترش شاخصه‌های سلامت

 

بهزاد مایلی احداث مجموعه فرهنگی و ورزشی علوی بیرجند توسط بنیاد علوی را اقدامی در راستای اهداف بنیاد مستضعفان خواند و گفت:

این مجموعه شامل یک سالن توپی چند منظوره در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع است که با اعتباری بالغ بر ۶۶ میلیارد ریال توسط بنیاد علوی احداث شده و پس از تکمیل، جهت استفاده اهالی منطقه به مجمع خیرین ورزش‌یار استان خراسان جنوبی تحویل شده است.

وی افزود: از دیگر فعالیت‌های بنیاد علوی در این حوزه، احداث مجموعه فرهنگی ورزشی شهرستان قلعه گنج شامل استخر، سالن توپی و محوطه است که در فاز نخست آن، استخر و محوطه‌سازی با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در حال اجراست.

مایلی با اشاره به دیگر فعالیت‌های بنیاد علوی پیرامون اهداف بنیاد مستضعفان گفت:

مشارکت با استانداری خراسان جنوبی و اداره کل ورزش و جوانان آن استان جهت ساخت استخر دیگری در منطقه خوسف با اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال و انجام هماهنگی‌های لازم جهت احداث سالن ورزش‌های رزمی در شهرستان چالدران با مشارکت اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان غربی از دیگر اقدامات این بنیاد است.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون فنی مهندسی بنیاد علوی در پایان اذعان داشت:

بنیاد علوی به منظور توسعه امکانات ورزشی در روستاهای محروم، با مشارکت سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان و وزارت ورزش و جوانان، احداث و تجهیز ۲۵۰ زمین چمن مصنوعی در روستاهای محروم سطح کشور را در برنامه خود قرار داده که با پیشرفت طرح در سال‌های آتی به مرور به بهره‌برداری می‌رسد.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری مهر
ارسال دیدگاه