کد خبر:94323
پ
اصغریان
مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران خواستار شد:

رفع مشکل اینترنت روستایی در در روستاهای محروم مازندران

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران خواستار رفع مشکل اینترنت روستایی و برطرف کردن ضعف پوشش‌های مخابراتی در روستاهای محروم این استان شد.

مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران خواستار رفع مشکل اینترنت روستایی و برطرف کردن ضعف پوشش‌های مخابراتی در روستاهای محروم این استان شد.

 

*** توسعه اینترنت روستایی

 

به گزارش خبرگزاری روستا، حسن اصغریان رستمی، مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران در نشست با مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران با تقدیر از اقدامات و تلاش‌های اداره کل فناوری اطلاعات استان مازندران، در خصوص بهبود وضعیت مخابرات روستاهای مازندران، اظهار داشت:

امیدوارم با همکاری اداره کل فناوری اطلاعات بعضی از روستاهای محروم و فاقد دهیاری که دارای مشکلات ارتباطی هستند پیگیری و رفع شود.

 

*** رفع مشکل پوشش مخابراتی

 

اصغریان افزود:

در حال حاضر با تاکید استاندار محترم ، اقدامات خوبی در جهت خدمات رسانی مطلوب به روستاییان عزیز در حوزه‌های مختلف بویژه اشتغال روستایی در حال انجام است که امیدواریم با پیگیری و رفع مشکل اینترنت روستایی و پوشش‌های مخابراتی گامی مثبت در جهت خدمت به روستاییان عزیز برداریم.

مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری مازندران، اظهار داشت:

استفاده از فناوری اطلاعات در سایر مشاغل از جمله جذب توریست و توسعه اینترنت روستایی به روستاهای استان از جمله .دستاوردهای اشتغالزایی در این حوزه است

 

به گزارش خبرگزاری روستا، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات مازندران نیز در این نشست، گفت:

شاخص‌های حوزه ارتباطی در سطح شهری بسیار مناسب بوده و از این حیث مشکلی در سطح استان وجود ندارد و اصلی‌ترین برنامه اداره کل ارتباطات ارتقا شاخص‌های ارتباطی و مخابراتی در سطح است

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه