کد خبر:91491
پ
چمن مصنوعی-min
معاون وزیر ورزش خبر داد

احداث زمین چمن مصنوعی در روستاها

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از برنامه این وزارتخانه برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای کشور خبر داد.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان از برنامه این وزارتخانه برای احداث زمین چمن مصنوعی در روستاهای کشور خبر داد.

 

*** زمین چمن مصنوعی در روستاها

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت ورزش و جوانان در آیین افتتاح سه طرح ورزشی در قشم گفت:

بر اساس سیاست‌های این وزارت در همه روستاهای کشور دست کم یک زمین چمن مصنوعی احداث می‌شود که برای تحقق این امر همکاری سایر دستگاه‌ها لازم است.

همچنین ۲ برنامه برای تقویت ورزش در روستا آغاز شده است که تا پایان سال ۱۳۹۸ در هر روستا حداقل یک خانه ورزش نیز ایجاد شود. 

فرامرزیان افزود: مناطق کم برخوردار از جمله قشم در اولویت طرح مزبور هستند و با تعیین مکان توسط دهیاری روستاها، دولت برای احداث زمین چمن مصنوعی و تجهیز خانه ورزش اقدام می‌کند تا هر چه سریع تر به بهره‌برداری برسد. 

وی در ادامه تصریح کرد:

همکاری دستگاه‌های مختلف با یکدیگر در اجرای طرح‌ها و نظارت بر انجام آن باعث هم‌افزایی می‌شود و نگهداری از آن‌ها پس از احداث نیز بهبود می‌یابد. 

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معان وزیر ورزش و جوانان در پایان اظهار داشت:

 از همین رو وزارت ورزش و جوانان اعلام آمادگی می‌کند که در صورت همکاری دستگاه‌های دیگر به ویژه استاندار هرمزگان بخشی از منابع را بیش از اعتبار تعیین شده، به این استان تخصیص دهد. 

  

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه