کد خبر:90596
پ
نمایشگاه بین‌المللی باغبانی
خبرگزاری روستا گزارش می‌دهد

افتتاح سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولان اجرایی افتتاح خواهد شد.

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی و صنایع وابسته با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و تنی چند از مسئولان اجرایی افتتاح خواهد شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، ۶ تا ۹ شهریورماه جاری سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی در فضایی به وسعت ۳۵۰۰ متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) از ساعت ۹ صبح الی ۵ بعد از ظهر برپا می‌شود.

افزون بر ۷۰ شرکت داخلی و خارجی با حضور در سالن‌های تهران، گلستان و پردیس این نمایشگاه اقدام به حضور و معرفی دستاوردها و فناوری‌ها و دستاوردهای خود در زمینه باغبانی و… خواهند کرد.

 

*** کالاهای ارائه شده در سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی

 

گروه‌های کالایی که در سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی امسال حضور خواهند داشت شامل انواع گیاهان فضای باز، گل‌های شاخه ای، گلدانی، گیاهان آپارتمانی، گیاهان دارویی و فرآورده‌های گیاهی، میوه‌های سردسیری، تمام خشکبارها، میوه‌های گرمسیری و نیمه گرمسیری، قارچ‌های خوراکی و فرآورده‌های مرتبط، انواع سبزی، صیفی، میوه‌های باغبانی و گلخانه‌ای، انواع بذر، پیاز، قلمه، نشا و نهال و سایر نهاده‌های باغبانی، سیستم‌های سردخانه‌ای، ذخیره‌سازی و ماشین‌آلات فرآورده‌های تولیدات باغی و گلخانه‌ای، آزمایشگاه‌های آب و خاک، کلینیک‌های گیاه پزشکی، بیولوژیکی و خدمات پشتیبانی گیاهی هستند.

همچننین ادوات، ماشین‌آلات و ابزارآلات باغبانی، ملزومات آبیاری بارانی، قطره‌ای و کشت هیدروپونیک، سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی و سیستم‌های آبیاری، تکنیک‌های طراحی و ساخت گلخانه‌ها، انواع گلخانه‌های مکانیزه، تجهیزات و تاسیسات گلخانه‌ای در معرض دید علاقمندان به باغبانی و… قرار خواهد گرفت.

 

*** دستگاه‌های همکار در برگزاری نمایشگاه باغبانی

 

سومین نمایشگاه بین‌المللی باغبانی ، نهاده‌ها، گلخانه، گیاهان دارویی، ماشین‌آلات و صنایع وابسته از سوی شرکت نمایشگاهی میلاد نور و با حمایت وزارت جهاد کشاورزی، سازمان چای کشور، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منایع طبیعی، انجمن ملی گلخانه سازان، اتحادیه شرکت‌های تعاونی و کشاورزی و تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران، انجمن گل و گیاهان زینتی و… برپا خواهد شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، همچنین انجمن‌های تولیدکنندگان فراورده‌های آلی و زیستی کشاورزی، انجمن تولیدکنندگان تراکتور کمباین ماشین‌ها ادوات و تجهیزات کشاورزی، اتحادیه مرکزی تعاونی‌های روستایی و کشاورزی ایران، اتحادیه مرکزی شرکت تعاونی تولید روستایی کشور، بازار بزرگ کشاورزی ایران، اتحادیه صادرکنندگان خشکبار ایران و… در برگزاری هر چه با شکوه تر این نمایشگاه همکاری خواهند داشت.

 

انتهای پیام///

منبع
پایگاه خبری گسترش
ارسال دیدگاه