کد خبر:85268
پ
بیمه اجتماعی
رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور خبر داد:

پرداخت دو سوم بیمه‌‌اجتماعی روستاییان و عشایر توسط دولت

رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از پرداخت دوسوم حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر توسط دولت خبر داد.

رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور از پرداخت دوسوم حق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر توسط دولت خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، حامد علی‌مبارکی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگاران از فعال شدن ۳۶۰ موسسه کارگزار صندوق بیمه در قالب ۳ هزار نفر نیرو خبر داد و اظهار کرد:

از آغاز این طرح حمایتی در سال ۱۳۸۴ تاکنون حدود ۷۶ هزار نفر حقوق مستمری، از کارافتادگی و بازماندگی دریافت می‌کنند.

 

*** آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی پیشتاز تحقق حداکثری زیر پوشش بردن جامعه هدف در بیمه اجتماعی

 

وی افزایش بازدهی نیروی کار، جلوگیری از مهاجرت بی‌رویه روستاییان به شهرها، اشاعه روش‌های نوین کشاورزی، بهره‌برداری بهینه از منابع تولید و در نهایت دستیابی به هدف‌های توسعه بخش کشاورزی را در گرو توسعه نظام بیمه‌ای در جامعه روستایی اعلام کرد.

رییس هیات مدیره صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر کشور، تامین امنیت اقتصادی جمعیت فعال در بخش کشاورزی، روستایی و عشایری را برآورد نیازهای درمانی و بهداشتی این جمعیت هدف از طریق اجرای برنامه‌های بیمه درمان و آتیه ساز عنوان کرد.

وی، استان‌های آذربایجان‌شرقی و خراسان‌رضوی را پیشتاز تحقق حداکثری زیر پوشش بردن جامعه هدف در بیمه‌اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر اعلام کرد و گفت:

از تعداد جمعیت ۱۰۰هزار نفری مشمول بیمه اجتماعی روستاییان در چهارمحال و بختیاری تنها ۲۷هزار نفر زیر پوشش بیمه قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری روستا، مسوولان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر کشور به منظور شرکت در اجلاس دو روزه مدیران صندوق بیمه کشاورزان، روستاییان و عشایر سراسر کشور در کوهرنگ به چهارمحال و بختیاری سفر کرده بود.

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
ایرنا
ارسال دیدگاه