کد خبر:84974
پ
بویراحمد و دنا
نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس اعلام کرد:

احداث ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی در دو شهرستان بویراحمد و دنا

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از احداث و بهسازی ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی در دو شهرستان مذکور خبر داد.

نماینده مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی از احداث و بهسازی ۱۷۰ کیلومتر راه روستایی در دو شهرستان مذکور خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، غلام‌محمد زارعی در آئین افتتاح و بهره‌برداری از پل سوم بشار در خصوص وضعیت آسفالت روستایی حوزه‌ی انتخابی خود اظهار داشت:

هم‌اکنون ۳۵۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه راه و شهرسازی اعم از راه اصلی، بزرگراه و راه روستایی در دو شهرستان بویراحمد و دنا در دست ساخت داریم.

 

*** دو شهرستان بویراحمد و دنا به کارگاه عمرانی تبدیل شده است

 

وی با بیان اینکه دو شهرستان بویراحمد و دنا به کارگاه عمرانی تبدیل شده است، عنوان کرد:

در برنامه پنجم توسعه تنها ۲ میلیارد تومان برای پل سوم بشار در نظر گرفته شد در حالی این رقم در برنامه ششم توسعه به ۲۲ میلیارد تومان رسید که بخش زیادی از آن تخصیص یافت.

زارعی ابراز کرد:

برای تکمیل فاز دوم پل سوم بشار و اتصال آن به جاده کمربندی یاسوج-اصفهان بیش از ۲۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم که انتظار می‌رود مسئولان و متولیان امر در این زمینه با جدیت ورود کرده و برای تامین اعتبار نگاه ویژه داشته باشند.

 

***  احداث پل پنجم در دست مطالعه است

 

زارعی افزود:

با توجه به برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده احداث پل پنجم در دست مطالعه بوده که امیدوارم در آینده‌ای نه چندان دور شاهد کلنگ‌زنی این پروژه باشیم.

به گزارش خبرگزاری روستا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان پل سوم بشار یاسوج را هدیه نظام مقدس جمهوری اسلامی به مردم عنوان کرد و گفت: 

صبوری بیش از ۱۵ ساله مردم و پیگیری دلسوزانه رسانه‌ها در زمینه اجرای این پروژه ستودنی است.

 

 

 

 

انتهای پیام///

منبع
معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم
ارسال دیدگاه