کد خبر:69289
پ
زنان روستایی
مدیر جهاد کشاورزی اردبیل

تشکیل ۷ صندوق اعتباری خرد زنان روستایی در اردبیل

مدیر جهاد کشاورزی اردبیل از تشکیل هفت صندوق اعتباری خرد زنان روستایی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و تقویت و توانمندسازی زنان در اردبیل خبر داد.

مدیر جهاد کشاورزی اردبیل از تشکیل هفت صندوق اعتباری خرد زنان روستایی با هدف بهبود وضعیت اقتصادی و تقویت و توانمندسازی زنان در اردبیل خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «بهروز آقا زاده» ظهر دوشنبه در جلسه توسعه صندوق‌های اعتباری زنان روستایی در اردبیل افزود: توانمندسازی زنان روستایی در بخش کشاورزی و افزایش درآمد خانوارهای کم درآمد روستایی از اهداف تشکیل این صندوق‌های اعتباری است.

 

*** رفع نیاز مالی زنان روستایی با تشکیل صندوق اعتباری خرد زنان روستایی

 

به گفته وی توسعه صنایع کوچک و خانگی، کاهش مهاجرت از روستاها، بهبود وضعیت اقتصادی، ایجاد اشتغال، کاهش فقر و ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی زنان در روستاها از دیگر اهداف راه‌اندازی این صندوق‌ها است.

 

مدیر جهاد کشاورزی اردبیل با بیان اینکه در قالب این صندوق‌ها وام‌های کوچک برای انجام فعالیت‌های در‌آمدزا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: این صندوق‌ها با مشارکت جهاد کشاورزی، شورای روستاها و همکاری زنان روستایی و با استفاده از اعتبارات داخلی صندوق کارآفرینی امید ایجاد شده است.

 

وی حمایت از زنان روستایی را در رشد و ترویج کارآفرینی در مناطق روستایی تاثیرگذار دانست و بیان داشت: این مهم گامی موثر در راستای تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی است.

 

آقازاده اضافه کرد: تشکیل صندوق اعتباری خرد زنان روستایی می‌تواند به رفع نیاز مالی زنان روستایی و توسعه همه جانبه روستاها منتج شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، گفتنی است هفت صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در روستاهای خلیل آباد، نوشهر، شیخ احمد، جناقرد، انزاب، ایوریق و خشکه رود از توابع مرکز استان راه‌اندازی شده است.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

صدای روستا صدای روستا صدای روستا

انتهای پیام///

منبع
مهر
ارسال دیدگاه