کد خبر:68180
پ
هلال احمر
معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس:

کاروان‌های سلامت به روستاهای فارس اعزام شدند

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس از اعزام ۲۶ کاروان سلامت به مناطق محروم و روستاهای فارس خبر داد.

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس از اعزام ۲۶ کاروان سلامت به مناطق محروم و روستاهای فارس خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، کامبیز قهرمانی به مناسبت هفته هلال احمر اعلام کرد: ۲۶ کاروان سلامت در این مدت به روستا‌ها و مناطق محروم استان فارس اعزام شدند و به ارائه خدمات پزشکی و درمانی به مردم پرداختند.

 

*** ارائه خدمات درمانی به روستاهای فارس

 

معاون امور داوطلبان هلال احمر فارس گفت: این کاروان‌ها از اسفند پارسال تاکنون در روستاها و مناطق محروم استان به مردم خدمات پزشکی و درمانی ارائه می‎‌دهند. کامبیز قهرمانی افزود: در این کاروان‌ها علاوه بر خدمات پزشکی و درمانی، مشاوره‌های پزشکی به مراجعه کنندگان داده می‌شود و بخشی از داروهای خود را به صورت رایگان دریافت می‌کنند.

 

وی با بیان اینکه اعزام کاروان‌های سلامت به صورت مستمر در طول سال انجام می‌شود، افزود: ماهیانه حداقل یک کاروان به نقاط محروم و روستاها اعزام می‌شود و پزشکان داوطلب به ارائه خدمات به محرومان می‌پردازند. قهرمانی بیان کرد: در برخی از مواقع هلال احمر بخشی از هزینه‌ها را متقبل می‌شود، اما در برخی موارد تمامی امور مربوط به کاروان‌های سلامت با حمایت نیک‌اندیشان و پزشکان داوطلب رایگان انجام می‌شود.

 

*** اعزام کاروان سلامت هلال احمر فارس به کرمانشاه

 

معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به اعزام کاروان سلامت هلال احمر فارس به کرمانشاه عنوان کرد: این امر اواخر اسفندماه سال گذشته انجام شد که در مدت ۲ روز ۱۷۰۰ بیمار ویزیت شدند و از خدمات پزشکی، پرستاری، مامایی و مشاوره تغذیه بهره‌مند شدند همچنین در کنار این امور متخصص پوست و دندانپزشک نیز به مردم تازه‌آباد مرکز شهر ثلاث باباجانی کرمانشاه خدمات ارائه دادند.

 

*** طرح همای رحمت

 

به گزارش خبرگزاری روستا، معاون امور داوطلبان هلال احمر استان فارس با اشاره به برنامه های هلال احمر در تامین حداقل‌های معیشت نیازمندان، در پایان خاطر نشان کرد: طرح همای رحمت همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان اجرا و در این طرح بسته‌های غذا به نیازمندان مناطق محروم توزیع می‌شود.

 

انتهای پیام///

منبع
باشگااه خبرنگاران جوان
ارسال دیدگاه