کد خبر:67647
پ
توسعه

افزایش اعتبارات اشتغال و توسعه روستایی

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتباربه توسعه و اشتغال در مناطق روستایی خبر داد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری از اختصاص ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتباربه توسعه و اشتغال در مناطق روستایی خبر داد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، « دکتر سید ابوفضل رضوی» معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در بازدید از منطقه محروم و مرزی رشتخوار و خواف در نشست با مردم رشتخوار اظهار کرد: دولت این وام را به کسانی که قادر به بازگشت آن به بانک ها دارند خواهد داد چرا که دنبال ایجاد بیکاری بدهکار برای افراد جامعه نیست.وی، مردمی کردن اقتصاد کشور را یکی از ضرورت‌های اجرایی در راستای رسیدن به اهداف توسعه اقتصادی و اشتغال پایدار عنوان کرد.

 

***توسعه، تولید و کار آفرینی با همت مردم

 

وی با اشاره به اینکه کشور باید به سمت توسعه و تولید و کار آفرینی با همت مردم باشد گفت: باید تولید کنندگان و کار آفرینان در نزد مردم و دولت محترم شمرده شوند و نرخ مشارکت مردم در کارهای اقتصادی مثل مشارکت سیاسی بالا رود تا مشکلات کم کم از بین برود.معاون توسعه روستایی و مناطق محروم کشور، گفت: نباید از فعال کردم مردم در امور اقتصادی غافل شویم و باید برای حضور آنان در امور اقتصادی برنامه ریزی قوی انجام شود.

 

*** توسعه مناطق روستایی با گازرسانی

 

رضوی با ذکر این که مسئولان باید خادم مردم باشند خاطر نشان کرد: پیگیری مسائل شهرستان رشتخوار از جمله چهار بانده شدن محور رشتخوار به خواف و تربت حیدریه ، گاز رسانی به ۱۴ روستای بخش جنگل ،کمربندی شهر رشتخوار ،تامین قیر رایگان برای آسفالت محور جنگل و رشتخوار و رفع مشکلات مجتمع‌های فولادی که مهم ترین دغدغه‌ی مردم است خواهم بود.نماینده مردم رشتخوار و خواف هم در این جلسه با اشاره به محرومیت مناطق روستایی رشتخوار از نعمت گاز، خواستار تامین اعتبار برای گاز رسانی به منطقه جنگل رشتخوار شد.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، نماینده مردم رشتخوار و خواف هم درپایان خواستار دستور ویژه معاون رییس جمهور برای ارتقای جاده روستایی جنگل به شهری ، پیگیری چهار بانده شدن محور تربت حیدریه خواف ،احداث خط دوم راه آهن در رشتخوار ،پیگیری و روشن شدن تکلیف مجتمع های فولادی در رشتخوار شد.

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه