کد خبر:66797
پ
اشتغال

تصویب تسهیلات اشتغال پایدار روستایی در بوشهر

استاندار بوشهر: ۴۱.۵میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای استان بوشهر مصوب شد.

استاندار بوشهر اعلام کرد: ۴۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای استان بوشهر مصوب شد.

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، «عبدالکریم گراوند» در نشست بررسی مصوبات سفرهای شهرستانی استاندار بوشهر که با رویکرد اقتصادی انجام شد اظهار داشت: هدف از این سفرها رفع مشکلات و موانع موجود بر سر راه تولید و اشتغال پایدار بوده است. وی با قدردانی از تلاش صورت گرفته بیان کرد: انتظار است نسبت به عملیاتی کردن وعده هایی که در این سفرها داده شده جدیت لازم صورت گیرد.

 

استاندار بوشهر: به دنبال آمار و ارقام بالا نیستیم بلکه هدف این است که کاری که مشکل داشته را اجرایی کنیم و منجر به تولید و اشتغال شود. گراوند اظهار داشت: روابط خود با مردم را بر مبنای صداقت بگذاریم و رمز ماندگاری هر دولت این است که با مردم صادقانه رفتار کند.

 

استاندار بوشهر با بیان اینکه تصمیمات شهرستانی باید حتما عملیاتی شود اضافه کرد: ۵۹ درصد مصوبات در دست اجراست لذا فرمانداران و مدیران مربوطه این مصوبات را به عنوان وظیفه دنبال کرده و با جدیت پیگیری و اجرا کنند. وی یادآور شد: در سفرهای آتی به شهرستان‌ها، بر اساس نظر و برنامه فرمانداران جلسات و بازدیدها انجام خواهد شد.

 

گراوند بیان کرد: لزوم پیگیری مصوبات انجام نشده توسط معاونان و فرمانداران گفت: شخصا هم وقت می‌گذارم تا مصوباتی که مشکلاتی دارند را عملیاتی کنیم، هر چند پاییند به ضوابط و مقررات قانونی هم هستیم. وی با تاکیدبرجدیت فرمانداران در موضوع اقتصاد مقاومتی و اشتغال پایدار روستایی افزود: بایددلیل اجرایی نشدن مصوبات شناسایی و نسبت به اجرای آن اقدام شود.

 

*** تحقق اشتغال پایدار روستایی و تسهیلات اشتغال

 

استاندار بوشهر با تاکید بر تحقق اشتغال پایدار روستایی اظهار داشت: اشتغال پایدار روستایی وظیفه همه ماست در این مورد رییس جمهور دستور داده یعنی بر ما مسوولان دولتی واجب است این امر را پیگیری کنیم.

 

گراوند بیان داشت: ۴۱.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال پایدار روستایی برای استان بوشهر مصوب شد و از این میزان ۲۱.۵ میلیارد تومان آن پرداخت شده است. استاندار بوشهربا اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذار در کشور خاطرنشان کرد: پیچ و خم اداری موجب فرار سرمایه گذاران از کشور می‌شود ضمن اینکه خواسته رییس جمهور از ما این است که قفل‌های سرمایه‌گذاری‌ را باز کرده و زمینه جذب سرمایه‌گذاران را فراهم کنیم.

 

*** حمایت از کالای ایرانی و تولیدات استانی

 

گراوند به اهمیت حمایت از کالای ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: اگر نگاهمان به خرید کالای ایرانی و تولیدات استانی کنیم فرصت اشتغال و تولید فراهم می‌‌ شود.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، استاندار بوشهر در پایان خاطر نشان کرد: با اشاره به تلاش برای رفع مشکلات خانواده شهدا زیبنده نیست در کشور که شاهد مشکلات برای خانواده شهدا و ایثارگران باشیم لذا فرمانداران باهمکاری بنیاد شهید نسبت به‌رفع مشکلات خانواده شهدا اقدام کنند.

 

روستانیوز روستانیوز روستانیوز

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه