کد خبر:66760
پ
کرمانشاه

بازسازی روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان: کار بازسازی تعدادی از روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه به سپاه نینوا استان گلستان واگذار شده است.

جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان اعلام کرد: کار بازسازی تعدادی از روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه به سپاه نینوا استان گلستان واگذار شده است.

 
 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، عبدالله عینعلی، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: با حضور نیرو‌های بسیج در قالب اردو‌های جهادی ۲۶۴ سکو برای اسکان موقت روستائیان زلزله زده احداث و ۲۵۶ کانکس شامل کانکس‌های اهدایی مردم استان گلستان و همچنین کانکس‌های تولیدی قرارگاه خاتم الانبیا (صلی الله و علیه و آله وسلم) در روستاهای زلزله زده استان کرمانشاه نصب شده است.

 

*** واکسیناسیون در روستاهای زلزله‌زده

 

وی با بیان اینکه واکسیناسیون ۸ هزار و ۷۶۰ رأس از احشام در این روستا‌ها توسط کلینیک تخصصی دامپزشکی انجام شد، ادامه داد: براثر زلزله در این ۹ روستا یک هزار و ۱۵۸ رأس از احشام روستاییان تلف شد که با حضور کلینیک تخصصی دامپزشکی استان گلستان این دام‌ها به صورت کاملا بهداشتی معدوم شدند.

 

وی خاطرنشان کرد: پس از وقوع زلزله در استان کرمانشاه ۲۵۷ نیرو‌های جهادی در روستا‌ها به کمک حادثه دیدگان شتافتند و در ایام نوروز ۴ گروه جهادی با ظرفیت ۱۶۸ نفر در مناطق زلزله‌زده حضور یافتند.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، جانشین فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان خاطر نشان کرد: احداث ۱۱باب منزل برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی در این ۹ روستای زلزله زده به همت سپاه نینوا استان در دست اقدام است.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه