کد خبر:66690
پ
روستای بدون بیکار

روستای بدون بیکار از برنامه‌های استاندار البرز

استاندار البرز اعلام کرد که همه اقدامات برنامه ریزی شده در استان در جهت ایجاد روستای بدون بیکار است.

استاندار البرز اعلام کرد که همه اقدامات برنامه ریزی شده در استان در جهت ایجاد روستای بدون بیکار است.

 

 

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و خبری روستا و عشایر ایران، محمد علی نجفی در آیین افتتاح باغ لاله ها در منطقه گچسر استان البرز، افزود: عزم دولت تدبیر و امید این است که تا با حفظ مسایل محیط زیستی با استفاده از ظرفیت های هر منطقه گردشگری را توسعه دهد. وی گفت: دولت تدبیر و امید در ۵ سال گذشته با وجود تمامی مشکلات به دنبال رفع چالش ها بوده و زمینه های سرمایه گذاری داخلی و خارجی را بیشتر از گذشته فراهم کرده است.

 

نجفی در ادامه با بیان اینکه در سال جاری به دنبال این هستیم که زمینه اشتغال، سرمایه گذاری و صادرات گل و گیاه را در استان فراهم کنیم، خاطرنشان کرد: در این خصوص امکانات از جمله اعتبارات و فراهم کردن شرایط برای صادرات در حال انجام است تا وضعیتی ایجاد شود تا تولید کنندگان ما در این بخش به راحتی بتوانند صادرات داشته باشند.

 

*** روستای بدون بیکار و توسعه اشتغال روستا

 

استاندار البرز افزود: صادرات گل می تواند جایگزین صادرات نفت شود این در حالی است که برای صادرات نفت باید بحث سیاسی داشته باشیم اما برای صادرات گل و گیاه ایران حرف برای گفتن دارد. نجفی با بیان اینکه در موضوع اشتغال بسیار حساس هستیم خاطر نشان کرد: برای ایجاد هر چه بیشتر اَشتغال نیاز است تا همه پای کار بیایند و برنامه داشته باشند.

 

وی افزود: برای توسعه اشتغال امسال روستا بدون بیکار را در برنامه داریم که نیاز است تا همه در این موضوع جدی باشند تا ضمن حفظ زیبایی روستاها بتوانیم برای جوانان و نوجوانان اشتغال ایجاد کنیم.

 

به گزارش خبرگزاری روستا، استاندار البرز در پایان با اشاره به جاده کرج -چالوس خاطر نشان کرد: این منطقه دارای ظرفیت های بسیاری است و به دنبال این هستیم تا موقعیت ،جمعیت و زیر ساخت های این جاده را بیش از همیشه تقویت کنیم؛ البته منابع کشور محدود است و برای این امر نیازمند سرمایه گذاری بخش خصوصی و حمایت از این بخش هستیم.

 

انتهای پیام///

منبع
خبرگزاری روستا
ارسال دیدگاه